Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksisterer ikke Rimi her hvor jeg bor såvidt jeg vet, alle tidligere Rimi-butikker er blitt "omgjort" til Ica.

Kan jeg hente ut pakken der da? Noen som vet?

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jet VET ikke, men vil nok anta at Rimi-pakken må hentes på Rimi, ikke ICA :-).

Skrevet

Jeg vil tro at du vil få det brevet i posten med nærmeste rimi... vil det vise seg at det er laaaaaaaaaaaangt unna, så kan du jo evt hente den en gang det passer, ELLER du kan ringe til hovedkontoret til Rimi og Ica, de er ganske greie å prate med der altså!! Da kan du jo si det er langt å reise, og om de kan sende det til en ica butikk inærheten hos deg;) husk, det er jo de som leter opp nærmeste butikk for deg........;)

Skrevet

Det står jo bare på lappen at den kan hentes på nærmeste RIMI-butikk. De skriver ikke hvilken butikk som er din nærmeste. Du kan derfor velge hvilken RIMI-butikk du henter på, men jeg vil ikke tro at du kan hente på ICA. Det er jo to helt forskjellige kjeder, selv om de har samme eier på toppen( hvis de fremdeles har det da)

Skrevet

Bor i tromsø, finnes null Rimi butikker her såvidt jeg vet...så da blir det vanskelig....men men, overlever vel;)

Skrevet

Det ligger vaskeservietter fra Ica oppi, så da ville jeg spurt på Ica i tilfelle de har dem........ Men om de har dem er jo noe annet, siden det er Rimi som reklamerer for det. Verdt et forsøk! :)

Skrevet

Hei! Hva er den pakken forno? Ikke fått med meg :)

Hva må man gjøre?

Skrevet

Mmiljemor¤first¤

Logg deg inn på rimi.no og registrer deg der, så får du en gratis barnepakke i posten. Verdi 250 kr.

Skrevet

står inne på rimi.no at rimi butikker i troms ligger på finnsnes, i bardufoss og i harstad. Så du får vel bare kjøre deg en litt lang tur....hehe...

nei, ring å hør med hovedkontoret evt. skriv en mail å spør :) ordner seg sikkert :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...