Gå til innhold

noen gravide trondheimstudenter ?

Peders mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 20mars jeg:-) Gleder meg veldig jeg også, håper bare at alt går bra jeg:-) Såå gleder meg VELDIG til neste ultralyd slik at jeg får se at alt er bra:-) Jeg går 1.avdeling jus på FU:-) Og planen er å fullføre året, og tror nok jeg skal klare det:-) Hvor bor du henn?:-) er du med på noe svangerskapskurs eller noe? Jeg har leta etter å finne et, tenkte det kunne vært gøy..men finner ikke noe:-P

Annonse

Bor på ila! Jeg har og veldig lyst på svangerskapskurs, men det tror jeg kanskje vi får tilbud om gjennom jordmor...skal til jordmor i midten av oktober !:) Jeg gleder meg veldig til ultralyd, har du vært allerede ?

Er nå blitt sinnsyk kvalm...så sliter litt med det om dagen, puh!

Det blir veldig lange dager... Er ikkte i form til og komme meg på skolen så blir mye hjemmesitting her og.. bra at samboeren min lufter meg av og til ... hehe. Gleder meg enormt til og få ut ungen, og få kroppen og energien tilbake igjen . :)

Noen av dere som har søkt på 1 gangstønad , og fått den ... evt hvor lang tid tok det ?

Annonse

Hei!

Så hyggelig å se at det er så mange gravide Trondheimsstudinner!

Selv har jeg termin 25. april og er gravid for første gang. For vår del var det særdeles uplanlagt, og derfor veldig skremmende. Hadde vært veldig koselig å kanskje få noen venninner i samme situasjon, merker jeg er litt ensom slev om vi er to om dette:)

Jeg er 21 år, og studerer på mitt 3. år.

Jeg er også lykkelig trondheimsstudent med en spire i magen:) Jeg er ca 6 uker på vei, har ikke vært til førstegangskontroll enda, men gleder meg..:) Går på HiST, sykepleie, første året.. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det framover, er veldig usikker på hva som er lurt i forhold til støtte osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...