ess83 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Leter som en gal etter en oppskrift på ei ostekake som jeg skal bake (har bakt den før). Har gått til innkjøp av 900 gram philadelphiaost som skal være i den. Den har tre lag. Det øverste laget er rømme og vaniljestang, midterste er det philadelphia og vaniljestang +++??? Og det nederste kjeks, smør og brunt sukker!!! Hvis ingen har den, er det noen som har forslag til hva jeg kan bruke 900 gram philadelphia ost til??
ess83 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2008 Dytter denne da jeg er rimelig desperat
Minnie Mom Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg bruker philadelphiaost i min ostekake, men det er en helt annen oppskrift enn den du er ute etter. 200 gram bruker jeg, med rømme, fløte, melis, vaniljesukker og gele i selve kaka. Kjeks og smør i bunnen.
ess83 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Fant en på det søte liv som ligna, så mikser den med det jeg husker så tror jeg det blir bra Skulle være 800 gram ost i den!! Men takk for at dere svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå