Gå til innhold

Erfaring med Bugaboo Bee?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 5 uker, og jeg har så lyst på ny vogn. Denne ser så liten og nett ut, og akkurat det jeg behøver da det jeg irriterer meg over ved den vogna jeg har nå er så tung og tar stor plass i bilen. I tillegg skal vi på ferie til syden to uker i januar, og da hadde det vært veldig kjeket med ei lita og ett vogn. Kommer til å beholde den jeg har - kombivogn tl over vinteren, da den er kjekke å ha når det kommer snø.

Ønsker erfaringer fra dere som har prøvd Bugaboo Bee - fordeler og ulemper:)

Skrevet

Det er jo ei trille, så mulig at den blir litt for "hard" til ei på 5 uker, på tross av at den har fjering.

Skrevet

Jeg har Bogaboo Bee. Kjøpte den til min datter da hun var 5 måneder og vi skulle være i syden i 5 uker. Det som var viktig for meg, var å kjøpe en liten vogn med full liggemulighet.

Jeg er veldig fornøyd med vogna. Min datter er nå passert 1 år og vogna har fungert meget godt på flere utenlandsreiser, både lengere og kortere turer - både da hun var 5 månder og nå når hun har passert året.

Og kommer til å fungere til hun ikke sitter i vogn mer.

Den tar liten plass, er lett å legge sammen. Setet kan stå både for- og bakovervendt, ryggen kan legges helt ned og det er greit med lagringsplass under. Når man legger ryggen helt ned kan bilstolen settes oppi vogna - og står stødig og tryggt. Veldig kjekt hvis man ønsker bilstol med på reisen.

Skal jeg si noe minus med den, så er det at den er tung å trille på "røfft" underlag. Pga små jul egner den seg ikke til trilling på stranda (dersom det er dyp sand), eller i ulendt terreng som på steiner, grus o.l.

Vi måtte bære vogna opp og ned fra stranda da vi var i syden. Men da den jo er lett å bære - selv med barn i, ble ikke det noe stort problem for oss. Så lenge underlaget er hardt, er den som en drøm.

Skrevet

Jeg syns små barn sitter og dingler litt i den vogna før de blir store nok til å ha bena på støtten. Kalesjen er litt rar og selv om ryggen er kort så kræsjer barna hodet der tidlig. Litt tung å ta opp og ned og dårlig polstring. Veldig trangt til barna i sittedelen. Men super å trille, barnet kan være vendt mot deg, ok plass i nettet, høyderegulerbart styre, kul... Ville ikke hatt dette som nr1 vogn men som en shopping/reisetrille.

Skrevet

Helt enig med ovenfor. Er absolutt ikke nr. 1 vogn. Jeg omtaler den kun som ekstra/by/reisesvogn. Kunne ikke tenkt meg å hatt den som eneste vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...