Gå til innhold

Hvor mye gir dere i 50 års gave til foreldrene deres ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

veldig usikker siden foreldrene mine ikke er mer enn 45. men det kommer jo helt an på om du skal gi penger eller gave. i 40års gave ga jeg to konsert biletter. syns noe sånt er greit jeg. uansett har de det meste og det er tanken som teller;)

Jeg og mine søsken spleiset på ny kalesje til båten til pappa. Jeg betalte 2500, noe jeg regner med de to brødrene mine også gjorde. Så bet kanskje lillesøstra mi 1000 og mamma resten.

Da mamma ble 50, feiret hun ikke stor dag sånn som pappa, så hun fikk et smykkesett, noen blomster og vin.

Jeg og min kjære kjøpte sølvramme til mamma, den kostet vel rundt kr 2000,- Også sendte vi blomster og sjokolade på døren, da vi ikke var der på dagen hennes.

Er noen år siden pappa ble 50, men da var jeg singel og student, så da var jeg med på mamma sin gave ;o)

Annonse

Da mamma ble 50 hadde jeg litt bedre økonomi enn nå, og var alene, så jeg og hun dro til Hellas en uke hvor jeg betalte reisen hennes.

Da pappa ble 60, fikk han vel noe fiskeutstyr samt at ungene med familier og broren hans og kona reiste en uke sammen til Hellas....

Mamma blir 50 om to uker så jeg er ute på gavehandling om dagen:) Hun sa tidligere i år at hun synes det er mye hyggeligere å få smågaver innimellom, i stedet for en stor gave på selve dagen. Dermed så har jeg vært snill datter og gitt henne en liten gave nå og da, så langt ett smykkesett fra Pilgrim og noe tøy. I morgen skal jeg hjem til henne og farge håret hennes mens mannen min setter opp en taklampe vi har kjøpt til henne. Hun har to små barn hjemme også, så jeg pleier å kjøpe gaver "fra" dem også, alt i alt blir det sikkert på rundt en 2000kr tenker jeg.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...