chiquitita Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Har tvillinggutter født i uke 27, fødselsvekt 1150 og 1160g, begge 36 cm. Nå er de 9 mnd (6 korrigert) og er 11 kg / 72,5 cm og 9,8 kg / 69 cm. Friske og sterke gutter som nesten kryper (er oppe på alle fire og gynger i allefall). Og mamman blir sterk i armene!....;-) Vil bare at dere som er i den perioden hvor ungene er bittebittesmå med gjennomsiktig hud,og tilkoblet allskens apparater og slanger, skal vite at de små, skjøre ungene blir store etterhvert! ..faktisk kan de bli store ganske fort! Vi hadde 9 uker på nyfødt, så vi vet godt hva dupping, c-pap, dårlige dager, motløshet og alt det der er - men en dag er det histoie..! Stå på alle sammen.
Gjest bissen Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Så fint innlegg:) Helt sant, den tida på sykehuset kan jo føles uendelig..men så plutselig er man hjemme Dine gutter er jo et prakteksempel da, ihvert fall ift vekten! Har to små tuller jeg da, men vi har vært heldige ellers synes jeg. (jeg er sterk i armene likevel;)
2 nøster Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Signerer dette!!! Har to jenter selv, og trener nå armene som bare det..hehe. For å ikke snakke om løft av vogn inn og ut av bil Jentene vokser og vokser, det virker så uendelig lenge siden de lå der i kuvøsene sine. Godt å ha bildene til å minne oss på hvordan det var.. Blir så hektisk innimellom at man rent glemmer hvor man har vært, og hvor lang man har kommet..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Oi oi oi! Dine gutter var jo kjempe store:D Lille gutten er snart 19 mnd (16 korigert) og nettopp pasert 9 kg og 75 cm.... Men husker godt da vi var på sykehuset, kunne ikke helt forestille meg at han skule bli stor, begynne i bhg. og løpe rundt og i sofaen, klatre på kjøkkenbordet xxxxx antall ganger om dagen, men nå er vi jaggu her, og tiden på sykehuset huskes nesten bare som et vagt minne nå...
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Oi! De har vokst godt. Er jo nesten større enn frøkna her i huset på 2,8 år jo Så flott at de har utviklet seg sånn. Morsomt! Ufattelig å tenke på hvordan de var i starten ja. Jeg har fortsatt ikke sett på video av mini her i huset fra sykehuset, men har bladd igjennom bildene mange ganger og lurt på om det virkelig er sant Stå på du også, kos deg med guttene dine
Gjest bissen Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Bare nysgjerrig Mamma på forskudd:) Hvor stor er jenta di? Frøknene her er 22 mnd, minstetulla er oppe i 7,4 kg og 74 cm. Har du ei slik minijente du også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå