Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg har en gutt på 5 uker som ble født fire uker for tidlig. Han veide 2 kg da han ble født, og veier ca. 3,5 kg nå. Jeg ammer ca. hver 2-3 time døgnet rundt, er det noen andre som ammer like ofte?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Ikke langt unna... Jenta vår er 7 uker, og det har svært sjelden gått nærmere 4 timer mellom to amminger. Som regel 2 1/2, men oftere og oftere 3. Jeg må nesten alltid planlegge gåturer og andre ting etter ammingene, og evt. gå en rute der jeg vet det er ok å steder å amme inne underveis. Hun var ganske liten selv om hun kom til termin, så hun har kanskje litt å ta igjen? Ikke vet jeg, men det er jo godt at de spiser da!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Høres helt normalt ut å amme så ofte når han er så liten (ung), ja. Min er litt over 3 mnd nå, og på dagtid går det sjelden mer enn 3 timer mellom hvert måltid - på ettermiddagen er det gjerne litt oftere. Om natta sover han minst 5-6 timer før han vil ha mat nå, men fram til han var ca 2 mnd var det hver tredje time da også. Deretter ble det sakte men sikkert litt lengre intervaller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå