Gjest Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Vi er blitt tilbudt en bleieavtale i barnehagen hvor de holder bleier og våtservietter mot at vi betaler 280 kr i måneden. Jeg syntes det hørtes litt dyrt ut jeg, eller er jeg helt på jordet? Hadde vært greit å slippe å tenke på om vi må ha med mer bleier hele tida, men er det verdt pengene?
mini nr to på vei Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg syns også det hørtes litt dyrt ut.. Nå har lillegutt sluttet med bleie, men mener å huske at jeg betalte 140-150 kr for 4 pk bleier på KIWI. Og det gikk vel ikke mer enn 2-3 bleiepakker på 2 mnd i barnehagen...
Gjest Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Bleier koster 39,90 her hvis en har coop kort. Inneholde vel 26 bleier tror jeg og bruker max 2 pakker i bhg her hver mnd. Det var en veldig dårlig avtale! De har forresten ikke lov å ta mer enn kostpris på slike ting! Hadde aldri blitt med på å betale 280, tilby de en 120 kr, så har de til 2 pakker våtservietter i tilegg.
mn73 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Det er veldig individuellt da hvor mange bleier som går, og i perioder går det flere. Jeg jobber i barnehage, og enkelte unger bæsjer 4-5 ganger om dagen innimellom, og samme ungen kan bæsje en gang om dagen uka etter, så de har nok regnet et snitt vil jeg tro. Kommer self ann på hvor de har fått tilbud på bleiene fra også. Det mest frustrerende med bleier i bhg er rett og slett foreldre som ikke leverer bleier i tide, noe som medfører at man må låne av andre og når pakka er der, så er den tom på to dager pga "tilbakebetaling" Men jeg har ikkepeil på priser da, da min første brukte bleier var det 80 kr pakka, ingen avtaler om 5. gratis etc, så uansett, det er jaggu blitt billigere:o) Men barnehagene har ikke LOV å tjene på slikt, så be om pris grunnalget!!
musketingen Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 I barnehagen der mine gutter går betaler vi 100 kr mnd for bleieavtale dersom man har fullplass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå