♥ DAME Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Ringte KK tidligere i dag, og hun sa det gikk veeeldig bra ) 6 av 7 egg ble befruktet ))))))))))) Gjett om jeg er glad nå, får jo egg på frys også da vel Så neste gang slipper jeg å ta nesespray, sprøyter og det vonde uttaket. Nå håper jeg bare at de tåler opptining når den tid kommer. Gjett om jeg er glad i dag )) Håper bare ikke det er kortvarig... Gleder meg til å høre fra dere andre?? ))) Go`klem fra
tuttelura Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Så flott:-) Hos meg var 4 av 7 befruktet, er også fornøyd med det. Hun jeg snakket med sa at med 4 befruktede fikk de som oftest ihvertfall 1 som delte seg og kunne settes inn, så jeg håper det stemmer:-) Innsetting i morgen kl 13...
Astra71 - tvillingmor Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 6 av 7 er jo kjempebra!! Mer enn vanlig (det er vel 2/3 av eggene som normalt blir befruktet). Så det tyder på god kvalitet - du skal se du lykkes nå :-)
Kine71 Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Så flott! Håper de alle holder koken til i morgen slik at du får fryseren full:0) (til søskenforsøk.....)
okeke Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 så bra da ))) hadde 8 befrukta av 12 egg her og så var d 6 av de 8 som delte seg rett )) men hadde 3 innsetting i dag og d var en liten nedtur for de 2 første egga de tinte opp overlevde ikke, men d tredje overlevde og ble satt inn idag:)) fortsatt 1 egg igjen på frys da
kribleren Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Så utrolig bra! 6 av syv er jo nesten full pott! :-) Jeg tok ut seks egg i dag! Er egentlig fornøyd for jeg hadde ikke så mange folikler. Håper bare de blir befrukta og holder seg til torsdag!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Hei Askepott:-))) Åh dette var knallgode nyheter. Ble veldig glad på dine vegne nå. Dette lover bra vet du. Når setter du inn i morra? Håper det blir noen på frys for deg også. Spesielt med tanke på opplevelsen du hadde på siste uttaket nå. Deilig å slippe det. Jeg er veldig spent på uttaket i morra. Gleder meg til det er overstått for er så spent på disse eggene mine og hvor mange det blir. Kommer nok ikke til å bli så mye søvn i natt nei. He he;-))) Håper jeg er like heldig som deg med tanke på befruktning av egg. Gleder meg til torsdag når jeg vet hvordan det har gått med disse små eggene mine. Lykke til med innsetting i morra. Tenk da er du ruger igjen:-))))))))) Stor god klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Såå bra ) gratulerer så mye!!! Dette går veien.. krysser fingre og tær... kleem
♥ DAME Skrevet 26. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2008 Tusen takk alle sammen for gode ønsker ))) Pysekatten Jeg setter inn egg kl 1045 i morgen formiddag, men før det skal jeg ha akupunktur en halvtime og etter innsett skal jeg også ha en halvtime med aku ) Håper det lover bra siden hun var vanvittig dyr Og så er det ned på Egon og spise, så 4 timers kjøretur hjem igjen ) Gleder meg til å komme hjem og slappe av, men gleder meg enda mer til å gå inn her og høre hvor mange egg du har fått ut Pysekatten ))) Ønsker deg massse lykke til i morgen, håper ikke du får like vondt uttak som jeg fikk da, men som sagt, det er over på no time )) Håper du også får sove litt i natt. Tvi Tvi Pysekatten, klem fra
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 Takk takk Askepott:-))) Da skal jeg tenke på deg når jeg har uttak kl 10.15. Er helt vilt at vi er så nærme nå. Kan nesten ikke tro det er sant. Håper du får god nytte av aku. Jeg skal ikke ha det tror jeg. Håper det klaffer for oss begge. Du har også lang kjøretur ser jeg. Vi har 3 timer. Gleder meg også til fredag ettermiddag. Da er vi så langt og kan slappe av hele helgen. Bare ruge;-))) Tvi tvi til deg også. Har god følelse for oss denne gangen:-))))) God klem fra
Mille38 Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 Grattis Askepott:) Håper lykken står deg bi videre og!! Lykke til i morgen- og til deg og pysekatten!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 26. august 2008 #13 Skrevet 26. august 2008 Takk takk Mille38. Håper også det er vår tur nå:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå