Gå til innhold

Vondt...

FruF

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ul i går (pga små blødninger i ca en uke), der så de et foster, men som så altfor lite ut for "alderen" (8 uker) Men siden legen ikke kunne si sikkert om det var liv eller ikke skulle jeg komme tilbake om halvannen uke.. Når jeg kom hjem fra sykehuset begynte jeg å blø mye mer og fikk mer magesmerter (mens-smerter) I dag er det enda verre, skikkelig vondt i magen, sånn at jeg måtte ta paracet for orke å være på jobb.. Har tatt hcg-prøve også, får svar i morgen, men er jo nå 100% sikker på at dette har gått galt:-(

Men bør jeg dra til legen tro? Pga veldig smerter i magen, eller kan det vente til den nye timen jeg fikk om halvannen uke? Hva kan evt skje galt? Noen som vet??

-Triste meg- :-(

Fortsetter under...

En stor klem til deg!!!

Jeg ville tatt kontakt med legen igjen siden du har så innmari smerter i magen og blør enda mer.

Det jeg fikk beskjed om da jeg fikk småblødninger var at dersom jeg fikk smerter i magen så måtte jeg ta kontakt igjen med en gang og spesielt om jeg begynte å blø mer. De var veldig oppsatt på at dersom det var friskt blod som kom så måtte jeg bare komme meg til legevakta med en gang.

Dessverre så gikk det ikke så bra for meg og min lille spire. MEN jeg vet om flere som har blødd i svangerskapet sitt og som nå har velskapte barn! En jente på jobben min har blødd så mange ganger at hun er fast inventar hos gynekologen på sykehuset nå, men spiren er der enda og hun er 23 uker på vei nå...

Jeg håper at det går bra for deg og spiren og krysser allt av fingre og tær for deg!

Uff, trist å høre. Blør selv nå (uke 9) og regner med at det jeg trodde skulle bli vår fjerde ikke blir noe av. Har aldri opplevd noe lignende. Har vært på ultralyd i dag og de ser et bankende lite "hjerte", men blødningen er ikke så bra, og det kan gå begge veier, sier de. Er beordret til å holde sengen, noe som er helt håpløst for meg med tre små hjemme. Må bare ut av denne usikkerheten og håper på avklaring veldig raskt. Store oppmuntringsklemmer til dere i samme situasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...