Gå til innhold

Hvordan i huleste skal jeg stelle han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 7,5 måned som ikke ligger stille et sekund på stellebordet. Når han har avføring i bleien kommer det jo overalt og det er umulig å få tørket det bort. Jeg prøver å skylle han i vasken og over toaettet med dusjen, men han er fortsatt helt spinnvill og jeg sliter meg ut. Han er en stor gutt.

Noen tips? Binde han fast? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stelle han på gulvet eller rett og slett i dusjen?

Mindre søl for deg i alle fall... ;)

Skrevet

Jeg pleier å gi gutten min en leke han bare får når jeg steller han, da ligger han helt stille. Får han ikke det så er han en mark, snur seg rundt, kladder på bæsjen, og prøver å åle seg av stellematta.

Skrevet

jenta mi er også sån..8 mnd på mandag...noen ganger må vi være begge to for å skifte på henne...er ikke alltid det funker med leke heller..hyl skriker om jeg holder henne fast...what to do??

Skrevet

min er AKKURAT likens...

vi har funne ut :

*gi han en leke

*syng HODE, SKULDER, KNE OG TÅ... med STOR INNLEVELSE... da ler han høyt og ligger rolig:)

*prøve andre sanger/underholdning

*være raske:))) hehe...

*kle av på stua og skift kun bleie på stellebordet og kle på i stua/badet... og skal gjøe alle tingen på en gang har an IKKE tolmodighet til:))) hehe..

10,5 mnd da..=)

Skrevet

Nå lo jeg godt av hode-skulder-kne og tå... hihi.

Kjenner meg så igjen. Min er en liten mark som skal snu seg, koste hva det koste vil... Blir sint hvis jeg older han igjen...

Skrevet

nå er jeg kanskje veldig streng..eller..men hva med å holde i begge føtterne med ei hånd,vask rumpe (i det minste få vekk det verste) så slipp føttern?så får han heller hyle de sekundene det tar å vaske bort det meste...

Skrevet

Vi har hatt suksess med å gi ham tannkosten sin, en sånn liten som har bitering i en ende og børste i den andre. Han klør fælt i gummene og den hjelper. Det er den eneste tingen som har roet ham, alle andre leker har roet ham to sek, så er det på igjen med åling og "brobygging".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...