Gå til innhold

Kan jeg vere gravid... selvom..?

nygift87

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå er jeg kjempe usikker. Har hatt en mistanke om graviditet nå ca 3-4 uker. Tok en CB test da jeg skulle hatt mens den var negativ, så hadde jeg en liten blødning på 3 dager, (mens pleier for meg å være 5 dager minst) Tenkte liksom ikke mer på det da testen var negativ. Men jeg føler meg så fryktelig håven i magen har ALDRI hvert sånn før. er svimel og kvalm med brekninger til tide, også er det masse utflod mye mer en normalt, har ømme pupper selvom jeg trodde jeg hadde hatt mens, og er kald og varm om hverandre og må tisse mye oftere en før, er også løs og hard i magen om hverandre. Vet liksom ikke om det bare er meg som innbiller meg ting eller om det fakltisk kan være at jeg er gravid? Er det noen med liknede erfaring?

Fortsetter under...

hvis du nettopp er sluttet på prevensjon, så kan kroppen bli helt mongo-tro meg!

du aner ikkje for mange graviditets-tester jeg har tatt pga av det, de 2 første mnd etter prev. slutt så trodde jeg at jeg var gravid hele tiden, hehe =) men så kom regelmessig mens, jeg roet meg- og vips ble jeg gravid =)

men det kan jo sef. hende at du er gravid, er du det, og det er det du har symptomer på, så burde en test vise positivt nå ;) så er jo bare å teste, eneste måten å finne det ut på

Nei bruker ikke prevensjon altså i form av p-piller eller liknende.. Har sånn PFC (fruktbarhetskomputer) Men så har vi kanskje slurvet litt med kondom når det tregs. Men tenkte liksom at siden jeg hadde fått mens så var det ikke noe men den var så kort å nå føler jeg meg fortsatt gravid, men er redd for å ta en test, hehe må si jeg er litt redd deg skal være negativ.. Men jeg skal ta en i morgen tidlig.. Er det noen som har det sånn? eller har hatt det sånn?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...