Gå til innhold

ENDELIG......nå løsnet det her......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten har begynt å legge på seg....sover....pludrer når han er våken.....spiser godt og melka mi er endelig på plass!!!!

Alt dette skjedde på en dag.

Hadde en ganske så heisen helg. alene hjemme og en gutt som skreik å skreik. Jeg var stressa så det holdt.

fredagskvelden og natten gikk med til skriking. så på lørdag gikk vi ut å handlet ferdig mme på boks.

når kvelden så kom og skrikingen begynte igjen ga jeg han først den mm jeg hadde. så fikk han 100 ml mme. gutten ble en annen. rolig og smilende....og ikke minst TRØTT!!!! GUTTEN SOVNET!!!! vi sov godt hele natten. ammet han hver 3.time.

det samme gjorde jeg på søndagen.

igår, mandag ga jeg ikke mme....han klarte seg med melka mi. ikke henger han i puppen hele tiden. jeg får endelig tid til å spise. drikker også 2 kopper med amme-te til dagen. dette tror jeg har hjulpet på slik at melka mi endelig kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig! :)

Gratulerer, og ikke minst: Godt jobba!!

Skrevet

TAKK!!!! Nå er jeg bare så letta....ting pleier å ordne seg til slutt:)

Skrevet

Det er rart med det, av og til er det en flaske mme og en boks i skapet alt som skal til for at det skal gå i hakk...

Forresten, mme pulver kan fryses, du måler opp i fryseposer og skriver på posen hvor mye vann som skal oppi, setter knute på og har oppi boksen igjen. Veldig greit å spare til senere! I dypfryser holder det seg da i månedsvis!

Skrevet

Mente seff går i hakk etter at du har jobbet så hardt som du har gjort nå! Gratulerer!

Skrevet

så smart Expat. Det skal jeg huske på. tusen takk for all hjelp forresten. Du har vært helt uvurderlig!! en engel i nøden:)

skulle jo sende deg en pm. satt å tenkte på hvordan jeg skulle formulere meg og så ble det aldri tid.

men det kommer nok flere spørsmål fra meg!!!!!

Skrevet

grattis! Det ordner seg for snille jenter, når de senker skuldrene og slapper av:) Har som "regel" en pakke mme i skapet når jeg kommer hjem med nyfødt, har aldri hatt bruk for den, men det er godt å vite at den er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...