Hegemus Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Noen av dere jenter som holder til her? Jeg skal kjøpe en 3 pk,og er veldi spent på hvordan det er der. har 3 misslykka forsøk v st olavs bak meg.
**Venter på spire** Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Vi behandles på Medicus!! er veldig fornøyde med servicen og alt der,helt topp sted å få behandling:) Bare spør om det er noe du lurer på!!vi har vært der to ganger,så begynner å bli litt kjent der oppe! Klem
Tia :o) Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Hei du! Jentene på Medicus er helt fantastiske! Makan til engasjerte, positive og medfølende folk skal du lete lenge etter!! Og det oppveier absolutt for at jeg ikke helt får taket på han legen som er der. Vi har hatt to forsøk, og de følger opp på en super måte, og tar veldig godt vare på deg hele veien. Lykke til!
bollibompa Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Vi har også 3 forsøk på St. Olavs + et på Nordica i København, uten å ha lykkes. Men vi gir ikke opp, og vi har nå valgt Medicus da vi har opplevd de som utrolige hyggelige og forståelsesfulle. Og det teller mye for vår del. Nå prøver vi ut nye medisiner, 50/50 av Menopur og Puregon for å se om det kan bli litt bedre kvalitet (heller færre egg ut, og bedre kvalitet på det de setter inn:-) Problemet ligger i dårlig sædkvalitet hos mannen, men han har vært hos dr Purvis, så vi er veldig spent på om det hjalp (han har ikke fått svar enda) Vi går for 3 pk med det samme....like greit. Starter med sprøyter i morgen, så nå er jeg veldig spent! Lykke til!
minni`79 og gogutten Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Vil bare si meg helt enig med de andre som har svart deg. Medicus er et supert sted og folkene som jobber der er kjempe koselige og gir deg en trygg oppfølging som er så viktig når vi må gjennom alt dette. Vi hadde forsøk der i 2006 som resulterte i verdens herligste gutt:)) Nå vurderer vi å sette igang igjen i november og da blir det Medicus denne gangen også) Lukke til!!
Maisen65 Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Anbefaler Medicus på det varmeste :-) Har ei lita snuppe på tre måneder som er resultatet av deres dyktighet :-) Der blir du tatt godt vare på! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå