Gå til innhold

Hvor mye veier deres 2,5 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest jenten min er så liten... og legger ikke på seg.

Hun er no 10,7 kg og det var hun på 2 års kontrollen også...

Hun er 2 år og 7 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min er 2 år og 4 mnd. og veier 15,2 kg. Han er 94 cm lang.

Veide han sist rundt 2-års dagen hans og da veide han 14,5 kg så han har gått opp 700 gram på 4 mnd.

Skrevet

16,8 kg, 96 cm lang, var på kontroll idag :) gutt 2 år og 5 mnd

Skrevet

Nærmer seg 14 kg nå, og ca 94 cm.

Skrevet

2 år og 9 mnd her nå, men veide henne når hun var ca. 2 år og 7 mnd. Da var hun 10,6 kg og 86 cm.

Har vokst litt nå i sommer, merker at klærne blir kortere, så tipper ca. 11 kg og 90 cm. Nå først vi har begynt med klær i str. 92, og bruker masse i 86 enda...

Skrevet

det samme lå jenta mi på også ved 2,5 år HI og nå er hun 3,5 år og veier 14,7 kg og 97 cm lang.

Skrevet

gutten min er 103cm og veier 24kg. 2,5år

Skrevet

Gutten min er ca 94cm og rundt 14kg. Måtle hjemme tidligere i kveld,så ikke helt nøyaktig. Han er 2 år og 3mnd.

Skrevet

Jenta mi er 14 kilo. Hun er ganske lang og har kraftig benbygning.

Skrevet

Min datter var 14 kg og 90 cm på 2 årskontrollen. nå er hun 2 år og snart 5 mnd og har vokst i lengden men ikke i vekt tror jeg.

Skrevet

13,5 kg og 90 cm. Gutt, 2,5 år.

Skrevet

24 kilo????

Anonym

ja, 24 kg. han er litt overvektig.

Skrevet

2,5 år og har strekt seg til 93 cm men veier ett sted mellom 12 og 12,500 kilo.

Veide akkurat 12 kilo på 2 års kontrollen 2 år 3 mnd. (88 lang)

Skrevet

på 2 års kontroll var jenta mi 11,6 kg og 84 cm lang... lita og nett...

Skrevet

2 år og 2 mnd. Er 84 cm høy og veier 12,5 kg (gutt)

Skrevet

Var på kontroll i forrige uke. Da veide han 14,9 kg og var 1,04 m lang. Han er 2 år og 6 mnd. Ikke akkurat noen tjukkas han heller.

Skrevet

Min er 2 år og 4 mnd.

Han veier 13 kg og er 87,5 cm.

Skrevet

gutten min er 13 kg og ca 98 cm. Dette med voksing går i rykk og napp. Gutten min veier bare enhalv kilo mer enn han gjorde for ett år siden!! Ikke så rart med tanke på at aktiviteten bare eksploderte etterhvert som han begyte å gå og nærmet seg den aktive to års aldren. Min gutt er lang i ryggen og må ha større str der enn i bukser.

Skrevet

12 kg er vesla her, og det har hun veid hvertfall det siste halvåret. Hun er 92 cm lang, og 2 år + 5 måneder.

Ungene er jo ganske aktive i den alderen, men er du bekymret så går det jo an å ringe for å høre med helsesøster om saken :-)

Skrevet

Jenten min var 11 kg og 93 cm da hun var 2 år og 3 mnd. Er veldig lett og har en fallende vektkurve men hun er ikke merkbart tynn og spiser godt og er full av energi, så jeg bekymrer meg ikke...

Skrevet

min ble 2 år i august,da var han 94 cm og 12,3 kg..

Skrevet

Sønnen min er 2,5 år og veier 11-12 kg! Han er vel rundt 92 cm høy! Liten og lett:-) Eg var også liten og lett på den tiden, så bekymrer meg ikke særlig over det. Og legene sier det er helt normalt! Han er jo megaaktiv!

Skrevet

19.5 kg og 105 cm.. 2 år og 10 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...