Gjest MaJo0812 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Er det symptom på øreverk e.l eller har han bare oppdaget at han har ører? Tar mest i det høyre, har våknet litt om natten i det siste, men er ikke sikkert det har noen sammenheng med øret, kan hende han bare har vært sulten, for har spist godt da han våkner.
~sjiraff~ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Vanlig at de drar seg i øra. De drar jo i alt de får tak på )
Slalotte Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Gutten min begynte med det når han var ca like gammel som din.. "Koser med øret sitt og er trøtt" betyr det for gutten min..
Gjest MaJo0812 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Å, så bra da er ikke det noe å bekymre seg over Når jeg tenker meg om gjør han det mest når han er trøtt ja..hehe. Søte da :-)
Colargoll77 Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Jenta mi på 5 mnd har alltid lagt arma si bak øret, både når hun sover og ammer. Det er liksom en kosetuing for henne. Ulempen er at hun har fått et øre som står adskillig mer ut enn det andre...hehe Er det noen som har opplevd det og som vet om det går over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå