Gå til innhold

Noen som har vært på øyhopping i Hellas eller Kroatia

Anbefalte innlegg

Skrevet

og har gode erfaringer å dele. Lurer litt på om vi skal ta turen neste sommer, siden ungene har blitt så store. Hvor bør vi dra? Må legge til at jeg får helt noia av turistifiserte steder der man bader i kø...

Skrevet

har vært på øyhopping i Hellas mange ganger. Det er jo turister over alt da, men det finnes steder man kan dra også, der det ikke er så fullt. Selv synes jeg naxos er kjempefint, der er det en del turister, men koselig alikevel. Jeg hadde villet tatt flyet til Athen, og tatt en taxi ned til havnen og kjøpt billett med en første ferge som går:). Det er kjempekoselig, og det er fint over alt!

Jeg liker som sagt Naxos, Poros, Paros og Antiparos. Amorgos er litt mer avsidesliggende og helt NYDELIG! der var det iallefall ikke stappfullt da jeg var der, men det er noen år side, og det samme med Folegandros! sukk... den var kanskje ikke så barnevennelig i og med at det det er en klippeøy slik at vi måtte ta øyas eneste buss ned til stranda, men verdt det alikevel.

Har holdt meg unna Mykonos, Ios og Zakyntos, der er det kun party party. Santorini var og fin ,men alt for full av turister for meg.

Skrevet

Vi var på øyhopping i 2000, var da på Santorini, Ios, Paros og Antiparos. På den tiden var det ikke noe særlig med charterturer til Antiparos fra Norge i alle fall, så man måtte ta en båt ut dit på egen hånd fra Paros. Vet at det er litt mer turister der nå. Men Antiparos var min favoritt i alle fall. Et veldig rolig sted for barnefamilier.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...