Gå til innhold

Noen her som har barn med downs?

Mamma 07&09

Anbefalte innlegg

Hei...

Vi har ei 1 år gammal jente med down syndrom og nå venter vi barn nr. 2:) Er veldig glade, men også litt redd i dette svangerskapet og ikke minst litt engstelig for de prøvene som skal tas. Er det andre her som har barn som er funksjonshemmede eller har down syndrom?

Og når er det vanlig å ta fostervannsprøve?

Fortsetter under...

Hei! Jeg har ikke vært her inne på lenge, ikke siden jeg fikk min lille hjerteknuser selv. Han har trisomi 21/down! 1 år i november. Jeg vet de er veldig flinke på ullevol sykehus, de kan råde deg å hjelpe deg videre! Vet ikke hvor du bor men...kanskje langt å reise... Alt går bra skal du se, men skjønner du er engstelig. Vet med meg selv når den dagen skal komme at jeg skal være gravid på nytt... Blir koselig med et barn til da, jenta de er jo veldig heldig som får søsken!;) Alle har sagt til meg å oss at det er super viktig med søsken!

• 3 måneder senere...

Hei du !

Vi er visst i samme båt. Vi har to barn fra før,11 og 8 år,hvor minstejenta har Downs syndrom. Hun er ei utrolig skjønn jente! Er nå veldig glad for å være gravid,men også engstelig for at det kan gå galt på et eller annet vis igjen. Skal til lege i uke 8 og forhøre meg om prosessen videre. Vurderer om jeg skal ta forstervannsprøve...Du har kanskje allerede tatt fostervannsprøve? eller hva ble det til?

Krysser fingrene for deg og barnet ditt.

Klem Septermbermamma

• 1 måned senere...

Jeg har også et barn med downs og er gravid igjen. Vi har bestemt oss for duo-test, men jeg er usikker på om vi har valgt rett...

Har du vært på veiledning ang valgene du har? Det er en ganske grei gjennomgang en får, men valget må man ta selv...

Når har du termin?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...