Nivea30 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Småen her hylskriker bare noen snakker til han, har vært slik den siste uken. Til meg og pappaen er han blid som en lerke, men dersom familie eller venner snakker til han blir han helt hysterisk. Er han inne i en "skeptisk periode"? Trodde ikke de kom før litt senere jeg. Og hvor lenge varer disse periodene sånn ca, er det snakk om ukesvis det kommer til å være slik?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Lillemann var sånn da han var litt over 3mnd..Han kan fremdeles være litt skeptisk ovenfor totalt fremmede, men det går seg til etter en liten stund..Nå er han ikke skeptisk til andre familiemdl lengre.. Veldig slitsomt til å begynne med da, sikkert mange som tror at vi har den surpeisen- men hjemme går skravla i ett, og smilet ligger klistra på han stort sett hele dagen..trøster meg med at andre har det også sånn..
Colargoll77 Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jenta mi var skeptisk da vi kom "hjem" til foreldrene mine på ferie i sommer. Det var da 3 uker siden hun hadde sett dem og var inne i en veldig skeptisk periode der bare jeg og pappaen var godtatt. Mormor ble nesten litt sår, siden ingen andre kunne holde henne eller skifte på henne uten at hun illskrek. Etter ei uke, begynte det å gå over og den påfølgende uken ble mormor, bestefar og tante kjempepopulære. Det gjorde godt for meg også, for det er ikke noe artig at de skal være redd for nærmeste familie og heller ikke venner og bekjente som vi treffer til hverdags. Nå er hun akkurat fem måneder (idag!) og da vi var i selskap i helga lot hun seg løfte og holde av tre vilt fremmede damer. Jeg trodde ALDRI i verden at hun skulle godta det, men jaggu så strålte hun som ei sol ))) Fortsatt er hun veldig mammadalt og vil helst være hos meg når hun er trøtt og lei seg, men slik er vel alle unger. og noen privilegier må vel vi mødre ha også )
Nivea30 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 Godt å høre at det verste gir seg etter hvert. Men ja, merker at det er litt sårt for mormoren når vi kommer på besøk, hun gleder seg sånn og så bare illskriker småen når hun holder. Får håpe det går over snart da.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 husker vårt gull hadde en slik periode rundt 3.5 mnd alder... spesielt ovenfor svigers... han var HELT hysterisk... men det gikk seg til... det går over:) bare ikke press h*n til å være til noen som h*n ikke vil være hos...
Gjest Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Her er minsa 4 mnd og jeg håper vi slipper den fasen der. Her går jeg til og med på trening der hun er i barnepassen. Ikke så mye som en sur geip.
kitty08 Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Var sånn i 3-4 mnds alder. Nå er hun 6 mnd og lar "alle" holde seg ;-). Men kommer vel til separasjonsangsten snart :-(
Manx Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Yes! Min tulle har vært sånn siden 3 mnd alderen, og alles syntes dette var svært tidlig.. Har begynt å gå over litt nå- er 6,5 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå