snæparguri Skrevet 26. august 2008 #1 Del Skrevet 26. august 2008 lurer bar siden d er noen dager siden jeg skrev d innlegget. jeg har termin i dag.trudde aldri jeg kom til å glede meg så mye til å føde for d er jo så vondt.(dette er jo min andre unge så jeg har opplevd d før)men fy hvor jeg gleder meg tilå få vekk denne kulen. til bekkenet er i orden igjen. ikke kontroller i hytt og pine.føler litt at livet har ståt på pause noen uker . går på en måte i ventemodus.d er så kjedelig. merker at jenta mi på 3,5 år også er sur å lei av å vente på at mamma kan være mamma igjen og at hun skal bli storesøster. har jo fortalt henne i en uke nå at babyen kan komme når som helst.er ikke greit for spente søsken heller dette her. eller tolmodige fedre som er spent å lei uten å ha lov til å utrykke sine følelser for alt dreier seg om mor. min skjønne lille unge KOM UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138540378-er-d-noen-som-svarte-p%C3%A5-er-d-noe-gravide-igjen-her-inne-innlegget-som-har-f%C3%A5tt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå