Heira☆ Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg hadde virkelig håpet på en Haugesund-tur i dag, men den gang ei. Når jeg ringte opp i dag, fikk jeg beskjed om at ingen av eggene tålte opptiningen. Vi hadde bare 2 egg igjen etter sist forsøk, så jeg var i grunnen redd for at vi skulle få det svaret. Men men, da er det bare på`n igjen. Får prøve å holde motet oppe ) selv om det ikke alltid er så lett. Og jeg som var på apoteket i går og henta progestan kapsler for 1000 kr i går, også får vi ikke brukt dem en gang.... Får satse på at jeg får brukt dem neste gang da.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Vet av erfaring hvilken nedtur dette er Heira. Håper alikevel du ser opp og frem igjen snart, og holder motet oppe. Hilsen
Søskenhåp adopterer Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Synes i grunnen det er merkelig at de setter i gang fryseforsøk når dere bare hadde 2 egg på frys - hvis dere da har flere fersk-forsøk igjen? Går dere privat? Trodde det var vanlig at man da "sparte opp" eggene til evt. senere frys. Det er jo ikke store sannsynligheten for at de overlever egentlig og så da sette deg i gang på medisiner, pluss at tida går....Jeg har i alle fall bestemt meg for at jeg skal forsøke "grine meg til" å bruke opp mine to neste ferskforsøk før jeg starter på noe frys. Fikk ett avbrutt fryseforsøk sist, og deretter ett med neg. resultat. Men jeg hadde 5 egg.
lene70 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 hei dere. jeg hadde 4 egg på frys, var veldig spent når jeg skulle begynne med plaster og se om noen av eggene overlevde. de ringte om morgenen og sa de hadde tatt opp 3, ett klarte seg ikke. 18 august fikk jeg satt inn to firedelte egg, er på dag 8 i dag og er så spent om det klaffer, har hørt oddsene ikke er helt på topp ved frys. heldigvis har vi to forsøk til. tar ikke sjansen på det ene vi har på frys. klem
okeke Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 uff dette var trist!! ( jeg er blitt ruger på ett fryseegg idag. Hadde 4 igjen på frys før dette forsøket men de 2 første de tinte opp overlevde ikke, men d 3 overlevde da og har 1 egg igjen på frys.
Kine71 Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Sjønner at du er nedfor og det er lov! Du må bare hente krefter til et nytt forsøk etter hvert. Selv har jeg kun hatt et forsøk som ikke endte med noen innsettning, ble helt utafor for jeg hadde ikke tenkt tanken på at ingen av eggene skulle overleve. Har forstått at det er opp og nedturer i dette gamet her, men vi satser på en real opptur til slutt på oss alle:0) Jeg ønsker del lykke til på den videre ferden:0)
Heira☆ Skrevet 27. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2008 Heisann Håper på søsken til Edvart. Vi har flere forsøk igjen, dette var 2. forsøket. Vi har en nyyydelig gutt fra første forsøk ;o) så jeg har ikke lov å klage for mye..... Vi går ikke privat nei, vi tilhører Haugesund sykehus. At vi kunne ha ventet med fryseforsøk, og bare gått rett på neste forsøk, har ikke vært i tankene mine en gang. Men det var ikke så dumt det nei. Er noe å tenke på til neste gang.... For ja, det er så dumt å starte på med med. til frysefosøk, når det "bare" er 2 egg igjen. Og de lå nesfryst sammen, så det var bare denne ene sjansen. Men ikke for det, etter 2.forsøk hadde vi 2egg x 3 på frys, og av de var det alltid noen som overlevde opptiningen. Men ingen festet seg da....
Hvite due Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 det var dumt!! Når en er så innstilt på å sette inn så ble du nok utrolig skuffet...men få satse på de to siste eggene dine:-) jeg skal opp å sette inn idag hvis eggene er bra....tredje forsøk...
vinden1 Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Huff...det var kjempesynd, verste er jo at tiden går og en må innstille seg på å vente igjen! Er nesten så man går privat, bare for å slippe unna ventinga. Selv har vi et frys igjen, antagelig neste mnd, med ett eneste stakkars lite egg, men det kan jo være lykke egget da! Selv om jeg må si jeg tror sjansen er svinnende liten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå