Hikken Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Bare tull det her. Nå har hun vært forstoppet x antall ganger og gulper som bare det. Bruker malt, men det hjelper ikke særlig, og når hun først da bæsjer hver 4. dag ser det ut som hun har født tvillinger. Blir noen skikkelige ladninger! Tenkte vi skulle prøve Hipp, noen som har erfaringer med den som vil dele? Har aldri gjort dette før jeg, er lett å gå seg litt vill :-S
Gjest Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hei. Jeg startet med collett igår ettermiddag og allerede på kvelden hørtes det faktisk ut som prompene hans ble lettere... Orker ikke fortelle alt om hvorfor og diverse, men han slet grusomt, og har kolikk i tillegg... Bæsjen hans var forresten "fin" også, så jeg er fornøyd allerede... Men det kan også være et godt øyeblikk, for her er det opp og ned på det meste.. han er nå 6 uker, og vi brukte NAN siden han var 4..... På disse 2 ukene, har han hatt fryktelig vondt....
Hikken Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Har faktisk fått en boks med collett jeg har her, men mange her sier babyene gulper så mye av den og at det lukter død og bedervelse, kanskje prøve den allikevel?
Hikken Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 Hun her er også seks uker foresten.
mamma`n til Jonathan Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 heisann Jeg brukte hipp på gutten min og var veldig fornøyd med den. Han gulpet minimalt..Hadde litt malt i flaskene for at magen ikke skulle bli hard og treg. Lykke til :)
Mari80 Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Jeg har bare positive erfaringer med Hipp! Hun bæsjer hver dag og jeg trenger ikke tilsette malt i flaskene. Med Nan og Småfolk var det sprutbrekninger etter hvert måltid, men med Hipp er det kun vanlig gulp. En veldig bra ting er at gulpene etter Hipp ikke lukter! I motsetning til Nan og Småfolk som lukter spy...
Superlykkelig<3 Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Gutten vår får Hipp når han får flaske. Får en til to flasker pr dag siden jeg har litt lite melk. Aldri brukt noe annet enn Hipp vi, gulper lite og bæsjer hver dag. Aldri brukt malt i flaskene, så vet ikke hvordan det funker.. Kan iallefall anbefale Hipp :-)
Hikken Skrevet 26. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2008 Tusen takk for svar alle sammen :-) Gir henne collette ut dagen siden jeg hadde det liggende (og alt er bedre enn nan..) og så kjøper pappan hipp på vei hjem fra jobb :-)
anne* Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Jeg synes NAN smaker ganske ekkelt! Nesten sånn brent smak. blæh vi bruker småfolk, den liker mini godt:-) og hun bæsjer hver dag:)
Gjest Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Synes også Hipp er best, har kun prøvd NAN tidligere, og den gulpet han mer av.Bæsjer også hver dag, men har malt i melka.
Ladybug~N&E Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 anbefaler hipp jeg også. har prøvd alle utenom småfolk. nan- brukte denne først men han hadde forstoppelse nesten hele tiden, selv malt funket ikke og til slutt måtte jeg inn og hente det selv.. hehe collett- lukter spy og grønne dævler og lille nektet å drikke det hipp- bajs hver dag, nesten ikke gulp, trengte ikke tilsette malt engang så her har det gått i hipp siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå