Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Noen som vet om steder man fint kan kommwe med fem seks barnevogner?
_anna_ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 vi har fått in ca 10 vagnar på fridays aker brygge, om ni ringer o bokar så ordnar de det. annars mekka men där måste vagnarna stå ute,men är det fint väder kan man ju också sitta ute:)
2 fine små Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Tenker du da at du skal ha vognen ved bordet eller bare at det er plass til den inne naar det blir kaldt og vinter? Kanskje vi kan lage en traad med litt ulike standarder: * Cafeer som aksepterer vognen inn til bordet. * Cafeer som aksepterer vognen innendoers. * Cafeer med gode stellerom OG god mat. Husker i 2004/2005 at det var en enestaaende fransk stor cafe ved Klingenberg og Saga Kino, men den ble borte gitt. Den var helt optimal paa alle tre punkter, sukk.... Sagene Samfunnshus, med Nazir (tror jeg cafeen heter) er kanskje det naermeste jeg kommmer av forslag. Bra traad forresten!! Haaper du faar mange svar.
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Fridays på aker brygge, mekka, egon byporten, og noen plasser på løkka som jeg ikke vet hva heter.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 I boken "Trilleturer i Oslo" er alle kafeer langs de foreslåtte rutene merket med om de har stellebord og om man kan ta med vogna inn. Noen av de man kan ta med vogna inn på er (ikke alle har stellebord, men har man vogn kan man jo faktisk skifte i vogna inne på toalettet eller rundt et hjørne) Smak til Behag, Monrads gt. på Tøyen Kafeen på Munch museet Noahs ark, Grünerløkka Godt brød i Theresesgate Baker Hansen i Ullevålsveien (jeg tror man får med vogna inn på alle Baker Hansen i byen, har sett vogner inne både på Majorstuen og St. Hanshaugen i alle fall) Bagel & juice i Haakon VII gt. Onkel Donald Pascal pleier man å få med vogna innenfor døra på i alle fall Kafeen på Oslo bymuseum (her er det ofte mange foreldre, mange barn og mange vogner og veldig høyt under taket så litt merkelig akustikk - nesten litt slitsomt da jeg var der som høygravid sist, men nå er det sikkert perfekt) Kafeen på Folkemuseet Kafeen på HL-senteret Det er mange flere gode forslag til kafeer i boken, og jeg kan virkelig anbefale den for dere som bor i Oslo
2 fine små Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Ah, takk for tips, hoeres helt perfekt ut den boken.
Sylteflesk Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Hva/hvor er HL-senteret? Nysgjerrig ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå