Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Har endelig forstått disse vogngreiene, og nå er det posen som jeg sliter med. Hadde en Simo kombi som jeg solgte fordi vi skal gå over til sportsdelen. Veldig fornøyd, men den var egentlig litt for stor synes jeg.. Har kjøpt Teutonia Mistral. Og er kjempe fornøyd med valget. Men så var det disse posene da. Bør jeg kjøpe en Teutonia pose eller noe annet? Den ny modellen av voksi, den som har en pingvin inni ser jo veldig bra ut! Har ull i den delen som barnet ligger på, dun over og kan sette på et lengre stykke når barnet blir større. Men er det lurt å ha noe mer i posen, plass til et ullpledd, dyne, etc? Håper noen erfarne kan svare meg. Begynner å bli passe oppgitt over slappe og lite engasjerte butikkfok!
Trollmor_83 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 I en voksi pose trenger du ikke ha plass til dyne, pledd inni posen. Mere nok å ha på barnet ullundertøy og ullklær på en kald vinterdag. Man kan event ha et teppe oppå voksiposen. Andre poser har jeg ikke erfaring med. Men om posen kan forlenges osv høres jo det kjempesupert ut!!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Voksi er supervarm! Mange som kler på barna aaaaaaaalt for mye. En professor på riksen hadde gått rundt med termometer og tatt tempen nede i posene til barna. Skremmende høyt.Det er jo farlig. Så ikke for mye klær på barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå