sommer2012? Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Sitter å tenke over hvor lettvint det er med slike elektriske ting å evt. roe barnet ned (hvis det da ER sånn?). Hvor blir kroppskontakten og kommuniksjonen med den lille, hvis man bare kan trykke på en knapp og så ti baby stille? Jeg fikk litt hodebry da jeg leste at mange MÅ ha denne stolen. Noen synspunkter om det, dere?
Nenya^juni2010 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 jeg kan kanskje skjønne det hvis baby har skikkelig kolikk og man er sliten etter å ha bært i noen timer og man trenger en liten pause. Men som erstatning for vanlig kroppskontakt og kos. Nei, den er jeg ikke med på!
Lille Bell Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Blir ganske travelt å bære en kolikk unge i timesvis, så jeg tror det er bra å bruke slike stoler som avlastning innimellom.
sommer2012? Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 ja, okay, men er ikke det bedre at man bruke bæresjal slik at man utnytter kroppsvarmen og naturlige vibrasjoner, mens man har avlastning for armene og faktisk kan styre med tusen ting, mens barnet sover inntil kroppen din (jada, det funker sikkert ikke hos alle barn likevel, men det er nå min erfaring)
Nenya^juni2010 Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 joda bæretøy er jo best mener jeg også!
Hikken Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Vi har sånn stol, og den er kjempefin hvis man trenger ti minutter for å på do, vaske flaskene hennes eller noe annet det er vanskelig å gjøre med henne på armen. Ellers ligger hun ved siden av meg i sofaen eller i armene mine :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå