Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle som var på Singeltreffet på Friday's i går!

Takk for en veldig hyggelig kveld. Hyggelig å treffe nye og gamle ansikter. Dersom dere er interesserte i å holde kontakten utenfor BIM kan dere sende meg msn og/eller emailadresse via PM så kan jeg videresende det til resten av jentene. Lykke til videre til dere alle. Håper vi snart kan treffes igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk fra meg også, koste meg veldig!

Min første natt uten baby ble forøvrig som følger: Kom hjem med toget ca halv 12, brukte en time på å sovne, telefonen ringte litt over 2 - og en svært frustrert barnevakt sto på trappa 5 min etterpå med baby innpakka i ullteppe utenpå pysjen =p Det gikk mao ikke så bra å sove uten mamma (og puppen). Lillesnuppa fikk mat og sovna som en stein - jeg blei liggende våken i to timer til *sukk* Moralen er; det er bare å holde ut til hun klarer å sove hele natta uten mat. Mormor kommer nok ikke til å la seg overtale til å passe baby på natta med det første ;-)

Skrevet

Takk for hyggelig kveld. Det er så deilig å møte folk som vet hvordan man har det. Ledd litt fikk vi også og det er godt.

Skrevet

Bra å høre at dere hadde det hyggelig!

Ting skar seg litt for meg i går, så jeg rakk ikke å komme. Hadde gledet med til å se dere igjen!

Håper det blir ett treff til før jeg er fødeklar i begynnelsen av desember!

Skrevet

takk for i går ja, det var hyggelig å treffe gamle og nye og fint å dele erfaringer, gleder og frustrasjoner. Og Oh'rly det var synd å høre at eksprimentet ikke gikk som planlagt....

Skrevet

Takk for en kjempehyggelig kveld igår! Jeg sender mailadresse til deg ElleL, så jeg også er med på mailinglista.

Skrevet

Takk for en hyggelig kveld. Jeg sender også mailadresse til ElleL. Gleder meg til neste gang vi skal treffes.

Skrevet

Tusen takk for i går!

Det var utrolig hyggelig å møte dere alle sammen.

Jeg gjør som dere andre og sender ut epost og msnadressen min.

Gleder meg allerede til neste treff :-)

Skrevet

Takk jenter for en veldig hyggelig kveld : )

Jeg fniser når jeg tenker på de guttene i nabo bordet som høre oss snakke stolt og høylytt om vårt felles prosjekt. hi hi...

Melder meg på mail listen.

Spennende dag for meg i morgen, enten blir det babyproduksjon eller oppussing de neste månedene. Gleder meg til begge, så sjebnen får avgjøre.

Skrevet

Hei Magstar! Lykke til i dag :-)

Skrevet

Takk: )

Leiligheten ble for dyr for meg.. og i dag fikk jeg mensen. Så da blir det nytt forsøk på meg : ) stikke i magen fra i morgen. Gleder meg veldig til dette forsøket, håper på full klaff.

Skrevet

Da er det babylaging som står på programmet :-)

Jeg krysser fingre og tær for deg, og håper vi kan trille sammen til sommeren :-)

Klem fra

Skrevet

Jeg storkoste meg jeg og :o) Flotte, flotte jenter!

Magstar - så fantastisk at kroppen din er så kjapt i gang igjen. Jeg håper den savner graviditetshormonene og gjør alt den kan for å få tilbake den gode følelesen fortere enn svint!

Selv fikk jeg en telefon fra legen min i dette øyeblikk. Vi avtalte skanning i morgen tidlig. Spennende å se om jeg kommer for sent denne gangen og.

Skrevet

Storkfrøken Oj, så spennende. Tvi tvi... jeg heier på at det klaffer! : )

Skrevet

Vil bare føye meg inn i rekken og takke for superhyggelig og inspirerende og informativt treff! Dere er min herlige ressursbank :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...