ElleL Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Hei alle som var på Singeltreffet på Friday's i går! Takk for en veldig hyggelig kveld. Hyggelig å treffe nye og gamle ansikter. Dersom dere er interesserte i å holde kontakten utenfor BIM kan dere sende meg msn og/eller emailadresse via PM så kan jeg videresende det til resten av jentene. Lykke til videre til dere alle. Håper vi snart kan treffes igjen:-)
Oh'rly Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Takk fra meg også, koste meg veldig! Min første natt uten baby ble forøvrig som følger: Kom hjem med toget ca halv 12, brukte en time på å sovne, telefonen ringte litt over 2 - og en svært frustrert barnevakt sto på trappa 5 min etterpå med baby innpakka i ullteppe utenpå pysjen =p Det gikk mao ikke så bra å sove uten mamma (og puppen). Lillesnuppa fikk mat og sovna som en stein - jeg blei liggende våken i to timer til *sukk* Moralen er; det er bare å holde ut til hun klarer å sove hele natta uten mat. Mormor kommer nok ikke til å la seg overtale til å passe baby på natta med det første ;-)
Chaiemae Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Takk for hyggelig kveld. Det er så deilig å møte folk som vet hvordan man har det. Ledd litt fikk vi også og det er godt.
Lucky41 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Bra å høre at dere hadde det hyggelig! Ting skar seg litt for meg i går, så jeg rakk ikke å komme. Hadde gledet med til å se dere igjen! Håper det blir ett treff til før jeg er fødeklar i begynnelsen av desember!
liesje Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 takk for i går ja, det var hyggelig å treffe gamle og nye og fint å dele erfaringer, gleder og frustrasjoner. Og Oh'rly det var synd å høre at eksprimentet ikke gikk som planlagt....
eva37 Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Takk for en kjempehyggelig kveld igår! Jeg sender mailadresse til deg ElleL, så jeg også er med på mailinglista.
Lykkeliten2008 Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Takk for en hyggelig kveld. Jeg sender også mailadresse til ElleL. Gleder meg til neste gang vi skal treffes.
Månestråle75 Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Tusen takk for i går! Det var utrolig hyggelig å møte dere alle sammen. Jeg gjør som dere andre og sender ut epost og msnadressen min. Gleder meg allerede til neste treff :-)
Magstar Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Takk jenter for en veldig hyggelig kveld : ) Jeg fniser når jeg tenker på de guttene i nabo bordet som høre oss snakke stolt og høylytt om vårt felles prosjekt. hi hi... Melder meg på mail listen. Spennende dag for meg i morgen, enten blir det babyproduksjon eller oppussing de neste månedene. Gleder meg til begge, så sjebnen får avgjøre.
Magstar Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Takk: ) Leiligheten ble for dyr for meg.. og i dag fikk jeg mensen. Så da blir det nytt forsøk på meg : ) stikke i magen fra i morgen. Gleder meg veldig til dette forsøket, håper på full klaff.
Månestråle75 Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 Da er det babylaging som står på programmet :-) Jeg krysser fingre og tær for deg, og håper vi kan trille sammen til sommeren :-) Klem fra
Storkfrøken69 Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Jeg storkoste meg jeg og ) Flotte, flotte jenter! Magstar - så fantastisk at kroppen din er så kjapt i gang igjen. Jeg håper den savner graviditetshormonene og gjør alt den kan for å få tilbake den gode følelesen fortere enn svint! Selv fikk jeg en telefon fra legen min i dette øyeblikk. Vi avtalte skanning i morgen tidlig. Spennende å se om jeg kommer for sent denne gangen og.
Magstar Skrevet 1. september 2008 #14 Skrevet 1. september 2008 Storkfrøken Oj, så spennende. Tvi tvi... jeg heier på at det klaffer! : )
Storkmor? Skrevet 3. september 2008 #15 Skrevet 3. september 2008 Vil bare føye meg inn i rekken og takke for superhyggelig og inspirerende og informativt treff! Dere er min herlige ressursbank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå