tiltiderensom Skrevet 26. august 2008 #1 Del Skrevet 26. august 2008 Poden er født 20.januar. Og er en fin gutt. Men jeg føler meg helt ubrukelig om dagen! Rutinene er helt i kaos, eneste faste er at han får to grøt måltider hver dag. Har forsøkt å lage babymat selv, uten særlig hell - det ble så rar konsistens så det falt ikke i smak. .. I helgen ble han syk med feber. To dager med feber og sutring. 3 dagen hyling!!! Ikke feber, men tydelig at han hadde vondt et sted, men hvor?? Øret? Magen? Tissen?? kvelden og natt til i dag var grusom!!! Han vlle ikke ha pupp, ikke smokk, ingen ting var bra. Så jeg bar og bar og satt med han oppe store deler av natten. Til slutt sovnet han. Men våknet av smerte hyl med jevne mellomrom. Det romlet noe veldig i magen hans! Han gulper også litt mer, og svelger og tygger veldig (i går kveld og natt). Virket slimete. Så til slutt tok han puppen på natta, og spiste masse! I dag gulpet han litt sur tynn melkegulp når han våknet og ble tatt opp, og når han lå på gulvet bæsjet han. Bæsjen var tynn og veldig slimete!? Hva kan det være? Tenkte gå til lege i dag for å høre og ta sjekk. For er og blir så urolig av sånt! Men så lurer jeg, hvordan er dagen deres lagt opp? Når får de mat og hva får de? Får de fortsatt pupp på natta? Er de aktive på gulvet? Hvordan får dere de til å sove så godt på natta????!!! Er så lei meg i dag, for føler jeg ikke får til en dritt! Håper mange har lyst å svare meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138539024-jeg-er-sliten-frustrert-og-fortvila-f%C3%B8ler-meg-som-f%C3%B8rstegangs-mamma-igjen-knoter-og-f%C3%A5r-ingen-ting-til/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Del Skrevet 26. august 2008 Hei! Jeg har veldig dårlig tid nå, så får ikke svart så langt, men jeg tror gutten din får tenner!! Ikke bekymre deg, veldig klare tegn synes jeg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138539024-jeg-er-sliten-frustrert-og-fortvila-f%C3%B8ler-meg-som-f%C3%B8rstegangs-mamma-igjen-knoter-og-f%C3%A5r-ingen-ting-til/#findComment-138546173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebekka og tre vidundere Skrevet 27. august 2008 #3 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg føler veldig med deg! Det er selvsagt vanskelig å si hva som kan være galt. Her er jo mange alternative; øreverk, tenner, luft i magen.... Ja... Trøst deg med at det vil ikke vare evig. Vi har litt det samme her. Poden ble syk på fredag og hylte hele natten. Det hjalp litt at vi la ham i sengen med oss og at han fikk mye pupp. De siste dagene har han vært ok på dagtid, vel og merke veldig klengete og sutrete. Ligger ikke noe særlig alene på gulvet og vil helst være på armen min. Nettene er langt fra perfekte.Sovner greit om kvelden ca kl20. Kan våkne opp igjen kl 21 og gråte en halv time før han roer seg igjen. Han våkner og flere ganger på natten. Pupp hjelper alltid, men jeg forsøker å unngå det (jeg blir brukt som smokk). I natt feks. gråt han mellom kl 00.10 og 01.45. Det var grining, smokk i 2 min, våknet igjen, grining, smokk/soving i 4 min, så grining igjen hele tiden. Slitsomt! Kl fem var det på'an igjen. Da ammet jeg og han roet seg til kl 7. Så nå sitter jeg her, og det eneste jeg drømmer om er å sove. Utrolig kjedelig situasjon, men jeg vet at det blir bedre med tiden, derfor holder jeg ut. Verst er det når de er syke. Det blir alltid bedre når de blir frisk igjen. Og du! ... Det med maten... Kjøp ferdig mat, så sparer du litt krefter der;-) Jeg vet ikke om dette hjalp deg noe særlig, men du trenger ikke føle deg alene. Vi er flere i samme situasjon. Kos masse med poden din - så hjelper det kankje både ham og deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138539024-jeg-er-sliten-frustrert-og-fortvila-f%C3%B8ler-meg-som-f%C3%B8rstegangs-mamma-igjen-knoter-og-f%C3%A5r-ingen-ting-til/#findComment-138548023 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiltiderensom Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 27. august 2008 Takk for svar! Gutten vår hadde sår hals og magevirus.. men er på bedringens vei nå:-) Gråter fortsatt mye på natta og er ennå litt sutrete, men i dag spiste han grøt igjen og feber har han ikke hatt siden søndag. Jeg har kjøpt inn ferdig middagsglass som jeg skal forsøke når han er helt frisk igjen. Eldste fikk jo bare det pluss vanlig mat av oss og det gikk fint det. Tenkte bare jeg skulle være ekstra flink denne gangen:-) Vel, godt å høre at flere barn ikke sover hele natten og styrer litt. Veldig mange her som har barn som sover hele natta, som omtrent løper og snakker når de er fem mnd og alt bare er fryd og gammen...LItt misunnelig ja!!! Så det var deilig å høre at flere har det litt som oss:-) Hei og hopp:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138539024-jeg-er-sliten-frustrert-og-fortvila-f%C3%B8ler-meg-som-f%C3%B8rstegangs-mamma-igjen-knoter-og-f%C3%A5r-ingen-ting-til/#findComment-138548382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå