Gå til innhold

Hvordan merker dere hjemmestrikkede plagg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syr dere på lapper eller hva? Jeg vil gjerne at bop skal bruke gode varme strikkeplagg i barnehagen, men jeg er redd for å miste dem dersom de ikke er merkede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stryker på strykelapper. Men er veldig forsiktig.

Og så har vi prøvd sånne tags med navn på, men de liker jeg ikke. Syns de stikker..

Skrevet

Jeg har ikke turt å stryke på lapper jeg, men hvis jeg er forsiktig går det kanskje bra? Jeg skal gi det en sjanse jeg, tester med en sokk eller no:)

Skrevet

Oi, det har jeg ikke tenkt på før nå.. Men det må jeg gjøre å....

Skrevet

Hei!

Jeg også stryker på strykelapper. Går helt fint. Bare vær forsiktig.

Skrevet

Strykelapper. Finnes mange steder på nett(vi har fra ipanema, fornøyd så langt, men nettopp kjøpt de..). Legger en liten plankebit under når jeg stryker sånn at jeg kun trenger å stryke minst mulig rundt lappen.

Skrevet

Jeg har kjøpt sånne "gammeldagse" som mange hadde når vi var små til å sy på. Syns det er bedre, for da slipper jeg å være redd for å ødelegge plaggene og hvis de en gang skal arves av noen andre, så er det bare å ta ut navnelappen og sy på en ny med nytt navn. Husker ikke hva det het der jeg kjøpte dem, men jeg fikk anbefalt det her inne, så det er sikkert bare å søke på navnelapper så får du det opp.

Skrevet

Jeg bruker taggit fra www.sabo.no

Synes de er kjempepraktiske :-)

Skrevet

Brukt strykelapper på heimstrikka klær.. går fint, hvis man IKKE stryker utenfor det silkepapiret man skal bruke og ikke holder strykejernet over navnelappen mer enn 5 sek..

Lykke til..

Skrevet

jeg husker muttern brukte tråd som hu merka klena våre me! en spes farge som hu sydde inn oppe i kragen! å den fargen hang hun på korgene våre i barnehagen! sånn at visst de kom på avveien så skulle folk vite at det var våres!

prøvde selv me stryke lapp til snuppa men herregud for ett styr!!!

Skrevet

Jeg har brukt taggits, men synes det er litt dumt med den plastgreia, så jeg tror jeg skal prøve å styke på vanlige lapper. Får prøve en sokk først :-)

Skrevet

Jeg har brukt påstrykbare lapper som jeg har strykt på små bomullsbiter først og deretter sydd de fast påstrikkeklærne... Funker fint her, men kan jo bli litt mye arbeid om man har veldig mange strikka klær..??

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...