To gutter og en jente Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Nå har jeg endelig vært på ul. Har hele tiden ligget litt over normalen på sf-målet, og fant ut på ul at jeg er iallfall en uke lenger på vei. Så da var det jo ikke det så rart. Ny termin er 14.januar. Og vi venter en liten gutt. Han var veldig aktiv på ul og viste all slags akrobatikk; lekte med tærne sine, vinket, klødde seg i hodet og stupte kråke. Men morkaken ligger foran og han hadde stort sett ryggen utover og bena mot ryggen min, så derfor kjenner jeg ikke så veldig mye av det. Har kjent liv lenge,men sjelden veldig tydelige spark. Hadde det likt med førstemann, og da var også morkaken foran. Så hadde en mistanke om det denne gangen også. Nå gjenstår det bare å finne et pent navn. Sliter skikkelig på det området. Vil ha et navn som ikke er veldig vanlig, ikke nørrønt, ikke veldig "utenlands" og greit å uttale for et barn. Gjærne et typisk norsk, som besteforeldregenerasjonen vår har. Noen forslag?
klingen Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Gratulerer med liten gutt:) Vi venter også en liten gutt 14. januar, og han kjennes godt inne i magen. Deilig følelse!!
To gutter og en jente Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Så kjekt da! Da blir det spennende å følge deg, iom vi er nøyaktig like langt på vei med hver vår gutt! Har du barn fra før? Jeg har en gutt som blir 4 og en jente som blir 2 fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå