lanoforliten Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Har ei datter på 8 uker som nekter å sove i senga si på natta!! Hun skal opp og nært innil meg i vår seng, men vi sover begge dårlig og jeg er livredd for å legge meg på henne eller noe i søvne! Hun har til nå ligget i vognbagen sin både på dag og nattetid, men hun trives tydeligvis ikke i den lenger.. Har prøvd det meste nå føler jeg, og søvnkvaliteten er ikke på topp for tida for å si det sånn. Trenger hjelp, råd og tips, skal jeg bare la henne ligge hos oss eller bør hun vendes til senga? (på vårt rom?) takknemlig for svar!
Shinyogsmåen Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Du kommer aldri til å legge deg oppå henne mens du sover =) Men du føler kanskje ikke at du får slappet ordentlig av selv, fordi man er så redd for å gjøre det. Men har hun en koseklut eller lignende? Hvis du sover med den noen ganger, slik at den får din lukt, så kanskje det vil roe henne ned... Det går ikke å flytte henne over i sengen etter hun har sovnet da? Ofte synes babyer også at sengen blir for stor og skummel. Vi har laget en pute som vi har rundt hodet hans slik at sengen virker mindre for han. Det kan du gjøre ved å rulle sammen flere tepper til en pølse og legge den ovenfor hodet til babyen og nedover - det må være såpass høyt at babyen ikke ser over når hun ligger. Er ikke så flink til å forklare, men kan prøve å legge inn bilde på min side så kan du se der
Gjest Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Lag et rede rund barnet som shiny skriver. Også legg noe i sengen som lukter deg. Det pleier å være utrolig effektivt. Barn roes av lukten til mamma. De likter det trangt og lunt rundt seg sånn som i magen. Lykke til:)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Kanskje noen tips her: www.sovlillebaby.com
lanoforliten Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Tusen takk alle sammen!!! Får prøve ut disse tipsene her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå