Raggis Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Endelig begynner kvalemen og gi seg. Har i vertfall sluttet og kaste opp alle større måltider en et knekkebrød. Jeg har ikke det sunneste kostholdet i verden, men er langt fra usunn. driker sjeldent eller aldri brus, og godteri blir kanskje 2 ganger i månden. spiser verken hamburger eller chips. Er kjempe glad i salta. Men jeg klarer ikke ete fet eller mektig mat lengre, gryteretter,pizza, bacon, ting med fløte eller mye smeltet ost er det verste, sauser eller noe sånt. Når jeg spiser brødmat blir jeg kvalm og oppbåst så jeg stapper i meg, salat, og masse frukt og gønt, en del kald kylling. Det er er veldig bra. men jeg spiser jo alt det ofte,.. så sku ønske jeg kunne spise noe annet snart uten og bli dårlig. ellers er jeg kvalm Er trøtt Må tisse ofte Har uriveisinnfeksjons lignende symtoner annen hver dag utrolig hormonell, gråter mye. for ingenting Lukter mye, manneparfyme, fisk og steikos lukt er det verste Har lite energi, og trøtt hele dagen og er utrolig oppblåst og full av luft! Noen andre her som er mye kvalm? og va eter dere som ikke gjør dere kvalm.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå