Mamacita og Sebastian:) Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hva vil dere anbefalle? Har ikke melk og har en liten en på 3 uker..
Sjokolade76 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Jeg vil ikke anbefale noen av dem, jeg vil anbefale deg Hipp i stedet. Og jeg har prøvd alt som er der ute med unntak av Holle...
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Hvorfor det? er 1. gangs og har ikke peiling.. Så setter pris på litt hjelp:)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Hos oss har Collett fungert best, med tanke på gulping..
Ladybug~N&E Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 jeg anbefaler også hipp. men hvem som funker best må man bare prøve seg frem til. vi begynte med nan men han blei helt forstoppet av den. funket ikke med malt eller noe. gulpet endel gjorde han også gikk over til hipp og magen kom igang igjen selv uten malt. gulpingen blei også minimert betraktelig. har kun utelukkende god erfaring med hipp mme og hipp barnemat. alt er økologisk og jeg tror faktisk det har noe for seg;) prøvde collett en gang fordi jeg fikk ei pakke av ei venninne. det luktet spy og grønne dævler og ungen nektet å drikke det. men igjen.. de aller fleste har ingen problemer med nan. anbefaler uansett litt malt i melka i begynnelsen, men ikke mye. et par t-skjeer daglig er nok. litt i hver flaske.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2008 Har begynt med collette for gutten har forstoppelse...malt holder vi også på å prøve. Men hipp har jeg faktisk ikke sett på matvarebutikkene. Skal se etter:) Takk for svar:)
MiaKristin Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Jeg anbefaler Collett. Om han får vondt i magen og skriker mye anbefaler jegh NAN H.A 1. Denne fåes desverre bare på apoteket (kan også kjøpes på Nordby senteret i Svinesund til halveprisen). Min lille har bare fått morsmelk en dag da der ikke var noe, vi begynte på NAN men det slo heeeeetl feil.
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Vi bruker Collett og er veldig fornøyd med den Har prøvd Nan, men da ble det myye gulping.. Collett er også den billigeste.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 her går det nå i collett.. nan ville ikke snuppa ha..bare spydde det opp igjen.
Nordhagenjentene :) Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Vi har brukt NAN i 5 uker nå, frøkna gulper ikke og bæsjer hver dag, så vi er fornøyd med det...
Hikken Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 Jeg anbefaler virkelig ikke nan, madamen her er kjempeforstoppet hele tiden (til tross for at vi bruker malt).
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. august 2008 itt forskjellig her ja:) Min sliter nemlig med forstoppelse og klynker mye når han sover:(' Brukte Nan og har nå gått over på collette og malt.. Har desverre ikke melk i brystene, ihvertfall ikke nok til at han blir mett. Får barn som bare får morsmelk også vondt i magen og forstoppelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå