Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 min venn, har vært rusfri i 2år. men forje mandag ble hun fristet til å røyke 1 halv joint. pga av en sak må hun avgi 1 urinprøve neste mandag. altså da er det 2 uker siden hun røyket. vil det gi et utslag??? hun angrer og det kommer ikke til å skje igjen,vi alle gjør feil. takk for seriøse svar.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 hun burde drikke mye vann og svette mye...med litt flaks er det borte men egentlig så pleier det og være i systeme litt lengre spørs på forbrenningen hennes
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Tror det er i systemet i 6 uker og kan spores på blodprøve like lenge, men bare hvis det er det de leter etter..? Så ja, de kan avsløre henne..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 tviler på det....thc lagers i fettvevet i kroppen og har hun vært rusfri så lenge så har hun ingen lager som hun ville hatt ved å røyke jevnlig. så om det bare var en halv joint så er det ute av kroppen etter noen dager. men be henne være flink til å drikke vann i uka her. hun kan også kjøpe en hjemme test på akpotektet elr nette for å være sikker.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 urinprøven vil nok mest sannsynlig være negativ...men om hun må ta blodprøve vil dem kunne finne spor av thc.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Kan lagres i kroppen opp til 8 uker.....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Det finnes hjemmetester på apoteket... Lite sannsynelig at det kommer til å vise hvis det er så lite som du sier, men er jo kanskje fint å forberede seg på hva som skjer med en slik hjemmetest?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 jeg har vært å spurt på apotek etter hjemme testene dere nevner. de sier der at det ikke går ann å få kjøpt privat. hvor har dere fra at det finnes hjemmetester??? å thc lagres i kroppen/fettvevet minst en mnd. uansett hvor mye eller lite du har røyka så hun vil mest sannsynelig bli tatt på den prøven. men er riktig å drikke mye vann å masse hvitløk hjelper også har jeg hørt.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 Hvis man har vært rusfri over lengre tid å ikke hatt noe i systemet da hun tok den halve jointen kan det være stor sjangs for at det blir borte! iogmed at det er veldig lite hun røyket også. Så kan det feks være at hun har vært samms med noen som har røyket, da kan man også få det i seg å det kan vises på urinprøve! Trust me.. Det har jeg opplved faktisk!!! Jeg hadde ikke røyket, men hadde det i urinen. Det var minimalt lite så når jeg forklate situasjonen at jeg hadde vært i et rom med folk som har røyket så kunne dem tro på det siden det var såpass lite som var i urinen! Lykke til med venninnen din :-) Dette går nok bra!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #10 Skrevet 23. mai 2009 hei. Det gikk fint med vennina mi,prøven ble negativ. når det er så lenge siden hun hadde røyket og røyket så lite så sitter det ikke i så mye lengere en en uka. Men hun har lært,hun ble skremt. så noe godt kom det utav det hele;)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #11 Skrevet 23. mai 2009 Her får du kjøpt tester: http://www.mamut.net/rohdediagnostika/shop/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå