Gå til innhold

Når kjenner man liv? Er i uke 16 å har ikke kjent noe?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er nå i begynnelsen av uke 16, å har termin den 14feb.

Er det mange som har kjent liv? Å hvor tidlig kjenner man det?

Jeg har enda ikke kjent noe liv:/

Er andre gangs fødende å har en liten gutt fra før av, så hørte at man kjenner liv mye tidligere når man har vært gravid før. Begynner å bli engstelig.. Kjente liv i uke 19 med første mann..

Skal ikke på uktralyd før midten av september, å det er jo så lenge til..

Håper på svar:)

Fortsetter under...

Det er jo selfølgelig individuelt. Har ikke kjent noe enda, er i uke 17 og første gangs. Garantert ikke noe å engste seg for, er jo ikke alle som kjenner det tidlig bare for de om de har kjent det før...

Dette er helt individuellt, avhenger av hvordan fosteret ligger i forhold til morkaka å alt sånn. Jeg er 17+2 i dag, og kjente for første gang tydelig liv for ca en uke siden. Er 2. gangs jeg også. Men dette avhenger veldig, så du kan nok slappe helt av. :-)

Jeg er 17+3 og har ikke kjent liv enda. Var på ul i forrige uke, så vet at alt ser bra ut med babyen. Hørte hjertelyden hos jordmor i går. Dette er mitt sjette barn. På disse sidene får man inntrykk at det er nesten normalt å kjenne liv fra uke 13-14. Skjønner godt at mange blir engstelige.

Hei. jeg er i 15+2 (mens termin) og jeg tror jeg føler noe, bare noen ganger. må holde hendene på magen, og konsentrere meg om å kjenne. Det er ikke spark, men en følelse at noe beveger seg.. Sett fostret i kjempe aktivitet på ul, så håper det ikke er ønsket og vissheten om at jeg vet det turner villt der inne som styrer. Vart ca 1-2 uker..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...