Hvite due Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hei:-) Hvordan går det med deg...? Fikk bare så lyst å etterlyse deg for både du og jeg holder til i Haugesund?! Jeg er veldig spent på hvordan befruktningen går....fikk ut 11 fantastiske egg idag...men mye gjennstår! Har hatt lite egg med de andre to forsøkene... Lykke til:-) Lykke klem fra meg
Lanajento Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Heisann ..Jeg også holder til i Haugesund. Var til uttak mandag og fekk svar idag om at de befruktet 8 egg med icsi og 4 blei vellyket av de 8. Fekk ut totalt 12 egg Vil gjerne høre hvordan det går med dere også. Skal ha innsetting i morgen igjen og superspent om det går Lykke til
Hvite due Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 hei Lanajento... Vi var nok inne samtidig vi da...jeg også tok ut igår!! Vi lå i midten av rommet. De tok ut 11 egg men kun 3 var berfuktet idag...er litt skuffet...Jeg håper på frys....MEN alt kommer ann på morgendagen og om eggene holder seg... Vi får håpe at alt går bra:-) Masse lykke til...:-)
Lanajento Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Heisann Hvite due Lå nok ved siden av deg jeg da Jeg ble ganske dårlig under uttaket, gjorde så vondt syns jeg. Vi får håpe eggene holder seg !!! Har du erfaring med at de ikke gjør det ? Alt er så nytt for oss. Jeg også fekk bare 4 befruktet, men vi får krysse fingrene ja, for morgen dagen!! Masse lykke til dere også, og fortell gjerne hvordan det går fremover klem!!
Astra71 - tvillingmor Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Hei! Her var det visst en Haugesund-gjeng :-) Jeg holder også til i Haugesund, men var inne for to uker siden til uthenting/innsetting. Det var formelt sett mitt tredje forsøk, men det lyktes dessverre ikke. Nå sist fikk jeg ut 10 egg, 8 ble forsøkt befruktet med icsi, 7 ble befruktet. Fikk tilbakeført to. Men kvaliteten var visst ikke helt tipp topp, så jeg fikk ingen til frys, dessverre. Hadde liksom håpet på det denne gangen, men..så hadde jeg sluppet full runde neste gang. Men det er bare å begynne påan igjen - jeg kommer til å fortsette, og regner med det bare er et tidsspørsmål Håper dere har hellet med dere!
Lanajento Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Hei Astra!! Det var trist og høre!! Tar litt på hele den runden , men verdt det når vi til slutt lykkes !! Så ønsker deg masse lykke til videre på neste runde Klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå