Gå til innhold

Sykelig overvektige mennesker gjør meg kvalm..

Anbefalte innlegg

sorry ass.Kanke no for det!Greit,mange har sykdommer og masse annet rart som kan føre til fedme,men dem som bare gir pokker,eter seg feite å skylder på alt å alle.Dere gjør meg kvalm.Å når dem atpåtill har ei feit mor,feit søster/bror,feite unger..Ja da synes jeg synd i dere.

Skjønner dere ikke at det er skadelig?Huff.Stakkars sjeler.Sier ikke at alle skal være modell tynne her,så kom ikke med den.Men sykelig overvekt som i værste fall kan by på farlige helseskader og død,det er der jeg setter spørsmålstegne her...Vil dere dø?Ta tak i problemet før det er for seint.Leve eller ikke leve...Det er spørsmålet!!!

Fortsetter under...

jeg synes sykelige overvektige folk er fasinerende jeg.tenk å kunne bli så stor?hvordan klarer kroppen å fortsette å fungere med alt dette ekstra?hvordan klarer de å leve når de ikke kan dursje,tørke seg etter at de har vært på do etc? jeg synes egentlig det er interessant,men selvfølgelig veldig trist...

Annonse

Nå ble jeg glad! Sjeldent jeg klarer å erte på meg folk bare ved å eksistere, men med deg er det faktisk mulig :D Vel, denne syklige overvektige kroppen her (i følge bmi) er i hvertfall på høypulstimer 2 dager i uka + går turer nesten hver dag. Tror ikke jeg kommer så galt ut helsemessig selv om jeg bruker ALTFOR store bukser :) Håper du trener og spiser sundt i tillegg til å være tynn! Om ikke dauer du du også. Og vet du hva? Du dauer nok uansett til slutt :)

Hvilken teori legger du til grunn for begrepet sykelig overvekt? Er det din oppfatning av noen som veier 80 kg kanskje?

Så skal du minne ditt trangsynte selv på at det finnes overvektige mennesker som er mye sunnere og spreke, enn mange tynne er. Du kan finne jævlig stygge blodprøver hos et beinrangel, og dette mennesket står nærmere graven enn en overvektig person med normale blodprøver, men noen ekstra kilo.

• 2 år senere...

hei ser at dette er 3 år siden du skrev . bare lurer på hvor tynn du er no? eller har du lagt på deg?. eller kansje du har blit litt smartere med årene. jeg er stor , men jeg er frisk som en fisk, på de 3 årene som gikk hadde mangen jeg kjente svineinfluensa og andre sykdomer ,jeg hadde ingenting . det dreier ikke seg om størelsen ,det dreier seg om hva man spiser . ut i fra det du skrev skule jeg ha vert død ,har tros alt vert stor hele livet..(m)

Man blir ikke sykelig overvektig av å spise salat og kylling!

Jeg syns ærlig talt folk skal la andres vekt være i fred. De som veier mye, er helt sikkert klar over dette. Det er også dette med å uttale seg om noe man ikke har prøvd selv som skurrer litt.

Vær heller bevisst på å ha en sunn og frisk kropp, og håp at usunne mennesker dermed ser opp til deg. Svært mange som er tynne utpå, som har mye fett rundt organer i kroppen. Dette fettet er mye farligere, enn rompe og lårflesk!

Hilsen normalvektig, som vet å sette pris på det!

De som sitter inne og spiser seg feite og ikke orker bevege seg irriterer meg. Vet av flere som har fått operert magesekken slik at de kan gå ned i vekt. De gjør ingenting for å klare det selv, fortsetter bare med samme kosthold, og det gjør meg sint! Det er tross alt vi skattebetalere som dekker disse operasjonene.

Det er ganske så skremmende at diabetes 2 er blitt den nye folkesykdommen og at fedme i Norge nå vokser raskere enn i USA (ja, jobber innen helse så har sett disse tallene)!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...