Gå til innhold

Dere med Patapum.. (el lignende)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner/begynte dere å bære på ryggen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Patapum og hun har sitti litt på ryggen i den første gang da hun var 5.5 mnd men ikke så lenge av gangen. Føler jeg ikke har helt oversikt over henne på rygge liksom, så liker best å ha henne på magen.

Skrevet

Jeg bærer på magen enda (7,5mnd). Men i det siste prøver hun å snu seg hele tiden, og snur på hodet..

Er det vanskelig å få henne på ryggen alene?

Finnes det en god teknikk??

Skrevet

Du kan begynne aa baere paa ryggen naar hun kan holde hodet selv, og det kan hun sikkert;)

Det er ikke noe vanskelig aa faa babyen opp paa ryggen selv, men det krever litt ovelse. Paa tettinntil.no finner du gode bildeserier som viser det og det ligger sikkert noen videoer paa youtube ogsaa. Eg tar snuppa i begge overarmene (hun staar paa gulvet med ryggen mot meg) og saa slenger eg henne rundt bak paa ryggen. Noen liker best aa dytte fra hoften og opp, og du kan ogsaa legge babyen paa selen paa senga eller sofaen og saa ta den sakte paa deg.

Litt vanskelig aa forklare med ord, saa det er nok best du ser det paa video eller bilde, evt. finner et baeretreff der du bor saa du kan faa hjelp:)

Skrevet

Jeg har hatt henne litt på ryggen fra 5,5 mnd, men må ha hjelp til å få henne på plass, så det begrenser seg ... ;-)

Det er videoer på youtube om hvordan man kan få de opp alene, men da bør de kanskje være litt mer stødig. Hvis di er 7,5 mnd, så bør det nok gå. Jeg tenkte å prøve litt igjen nå når hun er 6 mnd - hun er ikke så fornøyd med å sitte innover og ikke se så mye.

Skrevet

Jeg bærer min på nesten 4 mnd på ryggen i Ergo eller MT. Ikke problem d, verken å få han opp eller ha han der. Han koser seg enda mer enn foran, og sovner nesten med en gang. Smokken kan væew wn utfordring, men d gå d og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...