gifteklar gravid og kvalm Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 steker medisterkaker nå og ble stående og lure på andre oppskrifter med medister.... vet jo at man kan ha de i pølse da men det er verre hjemme på kjøkkenet
* 5 om dagen * Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 kan ha oppi frosne amrikanske grønnsaker, da får du lunchkaker :-)
Blind Gudinne Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 KJøtttpudding.. Svigermor pleier å lage det ved å "putte" det i en brødform. Noen ganger med erter, gulrøtter og purre og noen ganger uten noe ekstra. Steker det i ovnen og putter i frysen. Aner ikke hvor lenge det steker da...
Spirevipp med go`gutten Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Sist lagde vi kjøttkaker med halvparten medisterdeig og halvparten kjøttdeig, de ble nydelige! :-)
Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Fersk suppe: masse grønnsaker etter eget ønske og lag boller av medisterdeig du har i suppen tilslutt! YUMMI!:-) min oppskrift: 1 purreløk 1 vanlig løk 10 poteter 1 bunt gulrot 1 kålrabi 1 blomkål 1 kilo medisterfarse eller medisterdeig kok opp 2 liter vann med buljong terning i. Kutt opp potetene først og ha i. Kutter så opp alle grønnsakene jeg liker i, og hiver det oppi etterhvert. Så lager med små boller med medisterdeigen som jeg hiver i tilslutt. Bruker 1 kilo her i huset, da jeg har en mann og 3 sønner som spiser:-) smaker til med salt og pepper før jeg har i bollene foresten;-) fyller også på med mere vann ved behov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå