Gå til innhold

Hei LIza-76!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går d med deg? Tenker på deg og håper du er i lykkelige omstendigheter. Det er jeg fortsatt ikke. Venter nå på brev fra gyn. Men det lar visst vente på seg! Får bare prøve videre mens jeg venter.

Klem Mørejenta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mørejenta!!

Skulle ønske jeg kunne si at grunnene til at jeg har vært borte er at jeg er gravid, men det er nok heller oppgitthet og frustrasjon av at det heller ikke forrige pp klaffet... Pluss at jeg har vært opptatt med skole-start og hage-planlegging. Du får nok høre det hvis jeg blir gravid, klarer nok ikke å holde for meg selv særlig lenge!!! Har regnet meg litt tilbake og funnet ut at vi er i 18.prøveperiode nå... Er det ikke snart på tide at jeg blir gravid nå??? Vi skal til gyn neste uke... Jeg gruer meg, men må vel bare gjennom det, for er veldig klar for en liten baby i magen!!! Det går opp og ned med humøret, stort sett har jeg det veldig greit, men noen dager er jeg veldig lei. Orker ikke å være sammen med bare gravide og baby-mødre, takler ikke for mye baby-snakk. Noen ganger føles det som det kryr av gravide og baby-mødre... Hvordan har du det, da? Noe brev fra gyn? Håper det dukker opp snart, så dere også kommer igang med utredning.

Klem!

Skrevet

Hei igjen!

Leit å høre at det ikke klaffet denne gangen heller. Jeg har ikke fått brev fra gyn. Over tre uker siden legen min sendte inn henvisning. Må ringe og høre denne uka hvis det ikke kommer brev snart. Slitsomt å vente på det også. Hvor lang tid tok det før du fikk svar??

Godt at du skal til gyn.neste uke da. Håper du får prata med noen fornuftige folk som hjelper dere. Ønsker deg lykke til og håper å få høre fra deg!

Klem!

Skrevet

Hallo!

Bare ring og hør om den timen, noen ganger hjelper det! I det minste så er du sikker på at de har mottatt henvisningen i allefall. Håper det ikke tar så lang tid. Så at en annen her hadde ventet på time i et halvt år, da må det jo gå an å prøve å få time til en annen, som ikke har så lang venteliste kanskje... Jeg fikk svar ganske fort, legen min sendte henvisning i slutten av juni, så fikk jeg brev om time midten av juli. Da var det jo til og med ferie, hadde jo ikke ventet noe før i august... Jeg har visst vært heldig!

Det er på onsdag jeg skal til gyn.... Grue, grue.... I går var jeg nesten sikker på at TR kom over en uke for tidlig, tenkte det var såååå typisk, da kunne jeg jo ikke gått til gyn.... Hadde bare litt blodspor på papiret..

Er litt stress på jobb for tiden... Treffer igjen mange jeg ikke har sett på lenge, og på et arbeidssted med over 70 ansatte og 90% kvinner blir det mye snakk om graviditet og barn og sånn.... Og når folk spør om ikke jeg er klar snart igjen, er det ikke alltid like gøy....

Skjønner du blir sliten av å gå og vente.... Håper brevet plutselig ligger i postkassen din i morgen og at du får time kjempefort!!!

-klem-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...