2 prinsesser Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Sitter her med min første kopp, jenta mi har hatt litt mage vondt de siste kveldene. Men synes ikke den er noe god. Er det flere typer? Med forskjellig smak? Eller kan jeg tilsette noe som gjør at den smaker bedre? Synes dere at det hjalp noe å drikke den?
Kjukka Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Jeg prøvde den da jeg ammet, og den hadde null effekt. Fikk beskjed etterpå at det kun har effekt om du drikker mye i løpet av en dag.
*LilleTroll + spira Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Jeg drikker den, gjerne sammen med fenikkel te. Synes det smaker godt jeg da. Prøv å ha litt honning i f.eks.. Har prøvd flere merker og de fleste smaker mer eller mindre det samme. Jeg innbiller meg at det har effekt.. mulig placebo, men men. Jeg drikker og koser meg i alle fall
Hikken Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Jeg synes det smaker bajs, men drikker to kopper om dagen og det har hatt kjempeeffekt :-)
2hærligegutter Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Syntes den er god jeg, men så har jeg 2 ss sukker i
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 jeg merket at produsksjon steg nå voldsomt etter 2-3 dager
Nætte;mortil2 Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Jeg drikker to eller tre kopper hver dag, og innbiller meg iallefall at den hjelper mot luft i magen, for jeg drikker den ikke for å øke produksjonen... Har ikke noe i den, bare tømmer den i meg så fort jeg kan! Ifølge Gro Nylander så var hun usikker på om den hjalp for å øke melkeproduksjonen, men varm te var visst veldig bra for å lette på utdrivingen hvis babyen spiser litt rett etterpå.
HelenFlores Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Er ikke sikker på om det har gjort så mye for småen enda, men er helt sikker på at den har hjulpet på melkeproduksjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå