Totinona Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Min datter på 9 mnd klør en del i ørene. Hun har nettopp fått 4 tenner oppe, så regnet med det kanskje var derfor, men nå er jo de godt framme så burde vel ikke ha noen plager med det lenger. Hun har dessuten blitt forkjølet i helgen, så var litt redd hun var på vei til å få ørebetennelse, men ho virker ikke veldig plaget av det. Er bare noen ganger i løpet av dagen ho klør veldig. Det kanskje er så enkelt som irriterende ørevoks? Jeg holder meg stort sett unna ørene hennes, bare tar vekk det som er veldig langt ute, det jeg får ut med finger. Noen som har vært borti det samme?
Marilla Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Min sønn på 9 mnd har nå i ei uke klødd seg i det ene øret og siden vi nettopp har vært på flyreise med ham, dro vi til lege med ham i dag for å sjekke ev. sprengt trommehinne eller betennelse. Der fikk vi beskjed om at det bare var litt mye voks i den og at vi ikke skulle gjøre noe med det. Han bruker av en eller annen grunn å klø seg når han er trøtt eller irritert o.l, men kan jo også være at han begynner å få tenner oppe. Hvis det er ørebetennelse så tror jeg det skal lukte fra øret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå