to ganske tette og helt ferdig Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hvor mye og mange ganger sover din baby på 4 mnd ? mini er 4 mnd får MME og grøt på kvelden Han sover hele natten uten mat, Synes denne sovingen er et evig mas, prøver liksom å få han til å sove tre ganger mellom måltidene sovetider sånn ca: kl 10.00 kl 1300 kl 16.00 natt kl ca 1900 Hvor lenge han sover er veldig varierende synes det er som sagt ett evig mas og det hadde vært fint med innspill på andre sove og spisevaner hos dere med babyer på 4 mnd
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Nå er gutten min blitt litt 7mnd da.. Men husker det var en del forandringer i sove rutinene da han var rundt 4mnd. Kanskje du burde drøye sovingen litt hvis det er vanskelig å få han til å sove? Vil bare råde deg til å prøve deg litt fram og se om du finner noen rutiner som passer for dere. For øyeblikket er den eneste soverutinen vår legging mellom 19.30 og 20.00, på dagen er det soving når vi ser han er trøtt
2hærligegutter Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Her ble det og forandringer i sovingen når han var 4,5 mnd ca, tok litt tid at jeg forsto at jeg måtte drøye sovingen litt. Nå går det ca 2 timer mellom lurene, som varer alt i fra 30 min-2 t. Han har foresten begynt å sove litt lenger, i dag hadde han en lur på 2 timer og 1 på 1,5 t
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå