Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Har en liten jente på 5,5mnd. (vårt første som er gangske godt planlagt:)Og i natt fikk jeg det kraftigste angstanfallet jeg noen gang har hatt. Hadde full panikk. fikk ikke puste og livet bare raste sammen. hadde lyst og ta selvmord og ville ikke vere mamma lenger,heldigvis hadde jeg mannen min her. Etter 3 timer med panikk kastet jeg opp og fikk diare. sikkert måten kroppen sier ifra at nå er det nok. Hadde heldigvis time med terapeut i dag. Men jeg ringte faktisk terapeuten i natt... e so steike gale. Hun sa det går over og at det var bare og holde ut. Dette forklarte hun meg i dag var fordi jeg må lære meg og takle det selv når det oppstår. Jeg har litt problemer med å vere selvstendig og ha truen på meg selv.
såpebobledama Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Det skjønner jeg godt. Jeg forventer egentlig sånne angstanfall selv,fordi jeg pleier å ha det, og fordi det er ikke et planlagt svangerskap. Det som hjelper meg,når jeg får anfall og mannen min ikke er der, er metoder jeg ikke anbefaler noen,fordi det er ikke sunt. Nå som jeg skal bli mor,legger jeg det bak meg,håper jeg. Det jeg gjør,annet enn de tingene, er at jeg går på do, og konsentrerer meg om å puste rolig. Puster helt kontrollert hardt ut,og hardt inn. Og holder meg veldig fast i do. Også tenker jeg på tall. Veldig tydelig inne i hodet, teller høyt og tydelig så langt jeg trenger for å roe meg ned. Når du tenker på selvmord, er det en fordel å ha en liste som du har skrevet på en god dag, som skal minne deg selv om de gode tingene i livet.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 tusen takk for svaret. Har heldisvis ikke hatt et så kraftig anfall siden den natten. Skal prøve desse tipsene neste gang.. men håper det ikke kommer.
såpebobledama Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Får håpe det ordner seg Kan ha vært en reaksjon på noe,og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå