Gå til innhold

Har magen komt hoss deg?

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

sniker fra januarflokken :)

er 22+1 på vei nå å magen er såvidt begynt å vise seg.. men det kan en kun se når jeg går med stramme gensere.. kan lett skjule det med en genser som henger løst..

men hun sparker som en gal. så liv er det inni der :)

om du får mage så sent som meg så er det altså helt normalt :)

Jeg er 17 uker i dag og har ikke fått noe særlig mage. Merker at den har vokst, men det kan fremdeles se ut som jeg bare har lagt på meg, og ikke er gravid, dessverre!

Kjøpte mammabuske for noen uker siden som jeg bruker innimellom, da det ikke føles ok med trange bukser lenger. Jeg utrolig utålmodig etter magen!

Samme her, er 17+1 idag og har handlet et par mammabukser. Mine vanlige bukser er blitt for små, men magen kommer liksom ikke allikevel... Ser bare tykkere ut, men regner med magen kommer etterhvert! Merker en liten kul som blir bittelitt større for hver dag, så får vel smøre meg med tålmodighet!

hahaha, nei der kan jeg fortelle dere at magen er mer enn på plass. Jeg må nok ha et fotballlag der inne. Hver kveld merker jeg at den vokser. Jeg er andregangsfødende...men...jeg har den samme magen nå i uke 16 som jeg hadde da jeg var 6 måneder på vei med datteren min...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...