Gå til innhold

hvor kjøpe Emmaljunga city cross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å kjøpe city crossen med city bag, bilsete og adapter. Butikken vi har sett på dette i vil ikek gi noen rabatter selv om vi kjøper alt på en gang (kun på utgående farger og de vil vi ikke ha).

Er det noen butikker på østlandet hvor man kan få litt tilbud?

Eller så kjører vi til sverige, der sparer vi hvertfall penger på kursen. Men hvilke butikker i svinesundsområdet fører Emmaljunga? Den på Norby gjør det ikke.

Hvilke erfaringer har dere som allerede har kjøpt city crossen? Er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare skryte av Kattis babyshop!!!!!!!!!!! Mange har skrytt av den her inne tidligere, og vi endte opp med å dra dit for å se. Makan til service! Den ligger foresten 15 min lengre enn Nordby, nesten i Strømstad.

Vi fikk 1000 kr avslag (kjøpte bilsete, base, adabter, citycross + citybag, vognpose) + at vi fikk med stellematte og handlenett på kjøpet.

I tilegg blir det jo kursen. Har ikke prisene i hodet her jeg ligger som et slakt i senga, men moro var det å handle der.

Vi skal hente alt i uke 41 for basen er ikke klar til henting før da. Gleder meg :)

Skrevet

Da jeg var og så på denne i en Reflex butikk sa de at Emmaljunga vognene var de eneste som ikke de kunne gi rabatt på, for det hadde de fått besekjd om fra leverandør (mulig det var bare noe de fant på, men....de ga jo på alle andre hvis man kjøpte vogn)

Forhandlere i Sverige finner du på hjemmesiden til emmaljunga. Direkte link her:

http://www.emmaljunga.no/locator.asp?lang=NO&rmode=1

Vi kjøpte en av de utgående fargene på tilbud vi da, 20%, for jeg synes den var fin, sport carbon fargen. Gråfargen der er nesten prikk lik den nye, pro titan.

Skrevet

Hun på butikken vi var på sa også at det ikke var lov til å gå noe særlig rabatter. Men så snakket vi med assistenten der og hun sa at hun hadde gitt oss litt avslag. Både fordi bilsetet vi skal ha, ikke passer på isofix basen som kommer nå. Og fordi vi skulle ha så mye. Hun kunne ikke gi mye, men litt...

Den carbonfargen var fin, men den hadde de ikke der vi var. De hadde kun brun og rosa (veldig fin, men jeg vet ikke om vi får gutt eller jente...) Også hadde de grønn og jeg har ikke lyst på grønn vogn.

Takk for tipset ang forhandlere.

Skrevet

Takk for tipset Neptunia. Da drar vi dit. sparer nesten 1500 på kursen bare

Skrevet

Vi skulle kjøpe to slike vogner sammen med en venninne. Var først i en butikk, der fikk vi ingen rabatter.Skulle egentlig kjøpe vogna der for det om, men pga. dårlig kundebehandling, gikk vi en annen plass. Prøvde da å få litt rabatter med at vi kjøpte to vogner og det fikk vi, + at vi fikk mye bedre behandling:)

Butikken med dårlig sevice og ingen rabatter er en stor kjede, mens butikken som vi fikk rabatter og god service er ikke en stor kjede.

Skrevet

vi kjøpte vogna vår på barnevognhuset rudo i oslo, vi var heldige, for di hadde den fargen vi skulle ha på lager. vi fikk den tilsendt i posten på bare en uke.

Vi bestilte city crossen med city bag.. veldig fornøgd med servicen og vogna:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...