Gå til innhold

Trilletur Sognsvann??

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke brukt min skritteller på evigheter, og det var fordi jeg rett og slett fikk dårlig samvittighet hver gang jeg så at jeg ikke klarte målet jeg hadde satt meg... Men med tulla i vogna hadde jeg sprengt hele telleren, hvis jeg hadde hatt den på!!! Så det jeg lurte på var om noen kunne være interessert i å ta turen til Sognsvann og tusle et par runder rundt vannet?? Og så nyte medbrakt kake halvveis?!?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138534973-trilletur-sognsvann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamsen trenger å trimme rumpa si, så dette blir vi med på :D og den berømte sjokoladekaken din har vi ikke fått smakt enda..! ( så lenge varer den rumpetrimminga... :P ) Jeg kan ta m frukt, slik at det veier opp litt mot det søte??

Når tenkte du tur da, I? Takk for koselig kinodate idag - vi ble jo en hel flokk! Får skravle mer på onsdag da :)

klem - S & J

Vi vil og trille tur :)

I følge yr.no er det meldt knallvær i morgen.. er det for tidlig? Vi liker masse aktivisering!

Moro på kino, kan gjentas ja! Men gosj så lenge filmen varte..ikke rart det var litt utålmodig sutring i salen.

Ola og jeg er med dersom det passer. Er fryktelig lei av å trille alene om dagen så trilletur med selskap hadde vært supert! Kan også prøve å bake litt kake for anledningen, men kan ikke garantere supert resultat for det er evigheter siden sist jeg baka!

Hilsen

L og O

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...