Gå til innhold

hva er poblemet??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ikke vanskelig å slutte å røyke når man blir gravid! om man bare ikke er så ego å bare tenker på seg selv! jeg slutta nyttårsaften, bare kasta pakka i ovnen.. visste ikke at jeg var gravid før 2 uker etterpå. å det har ikke falt meg inn å ta så mye som et trekk etter det. så nå har jeg snart v ært røykfri i 9 mndr. dere aner ikke hva dere går glipp av, det er deilig! har faktisk et liv i magen å tenke på.

så tenker dere på det nye livet i magen og ikke bare dere selv, så er det ikke noe problem.

det er min mening...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du har skrevet er skrevet hundre ganger før......

Folk er forskjellige....

Hvis det ikke hadde vært et problem,som du sier.... så hadde vel ingen røyka...

Skrevet

tydelig at det er alt for mange egoister her.............................................................

Skrevet

Man er forskjellige når det gjelder hvor avhengig en blir...noen kan slutte når som helst,- andre sliter. Jeg er en sliter,- og forstår godt de som ikke greier å slutte. Har forsøkt å slutte selv, men ender alltid med å begynne igjen. Har holdt opp lengre perioder i løpet av de 7 månedene jeg har vært gravid nå,- men har stadig små sprekk innimellom. Burde selvsagt sluttet helt....men greier det ikke, og det etter flere kurs, hypnose etc. Det er veldig slitsomt,- og skulle selvsagt ønske jeg aldri hadde begynt å røyke, men var jo dum nok dengang da...

Skrevet

det dummeste jeg hører er når folk sier at det er forskjellig hvor avhengig vi er av røyk og nikotin... det er IKKE forskjell på en som har røykt i 30 år og oser røyk døgnet runt....enn en som røyker kanskje 10-20 om dagen. likheten er at når vi tenner en røyk, så stiller vi det "behovet" kroppen vår har for nikotin....og etter en stund begynner de giftige ekkle gassene å forsvinne ut av systemet og man føler et tomrom der og da.... ved å¨tenne en ny røyk tilfredstiller dere bare dette behovet på nytt og hele prosessen begynner og omigjen.

en an ting... hvordan kan folk folk si at enkelte røyk fra samme røykpakken kan smake bedre enn andre? slik som dem etter maten osv? jeg røyker selv...og har selv ment dette...men hvordan er det mulig? en kar som har inspirert meg er allen caar, og jeg vet at jeg ikke burde prakke på andre mine meninger osv, men det han skriver i røykeslutt bøkene sine er noe som en og hver burde vite. han sier at nikotinbehovet og sult behov er to helt like følelser.. så la oss si at etter hvert måltid så " har vi så lyst på en røyk".. den virkelige fellen er at vi ikke har stillt sultbehovet vår.. og går heller å ta oss en røyk, så tyr til å virke som det samme.

jeg kunne ramset opp alle hans teorier og metoder for å få et negativt syn på røyking og hvordan slutte...men jeg vil også si at jeg er enno ikke ferdig med boken hans... og når jeg er det har jeg bare en ting å si... " så herlig, jeg er endelig fri "

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...