Tinkivinki Skrevet 25. august 2008 #1 Del Skrevet 25. august 2008 hei. jeg gikk 8 dager over termin hvis jeg ikke hsker helt feil. og var så svær at folk trudde det var tvillinger. mandag den 7 mai 2007 var jeg hos jordmor, og fikk konstatert svangerskapsforgiftning. jeg skulle bli lagt inn samme dag, og bli satt igang dagen etter. jeg var 20 år, førstegangsfødende, og det å skulle bli satt igang og føde i seg selv var marerittaktig skummelt. men jeg og sambo dro på hammerfest sykehus, ble "sjekka" inn og tatt utrulig mange prøver av. dagen etter skulle jeg bli satt igang men tidlig om morgenen kjente jeg murringer på undersiden av magen, og skjønte at det måtte være fødselen som meldte sin ankomst i det fjerne. fikk beskjed at det kunne ta dager før fødselen ville starte, og tok livet med ro. men hadde 3 cm åpning. spiste lunsj i to-tiden sammen med sambo, og dro på skolen og sjekka blink!! i 4 tiden var jeg tilbake på sykehuset og kl. 7 på kvelden ordnet de fødestua il meg. sambo var helt i sjokk, og kom litt seint fordi han trudde jeg bare var fem over halv 11 på kvelden var prinsen kommet til verden. en smertefull, men rask og utrulig fin fødsel Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138534747-f%C3%B8dselen-kom-altfor-fort-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå