Gå til innhold

Hvilke av disse navnene skal tvillingene få?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ville styrt unna Sienna som ikke passer til deres barns nydelige navn!

Lilja er nydelig og mest spesielt syns jeg.

Lilly er vakkert

Otilia - fint, men passer kanskje ikke så godt?

Molly er ok

Viljar - litt for traust

Mateus - har for bibelpreg for meg

Ludvig - nydelig

Lyder - flott

Samson - veit ikke helt hva jeg syns om det navnet egentlig, litt rar uttale?

Konklusjon:

Emine, Abel, Celia, Ludvig og Lilja evt Lyder og Lilly

Lykke til med navnevalg og travle dager.. :)

Jeg liker Otilia best av jentenavna og Mateus av guttenavna, syns også de to navna er en god kombinasjon og passer til søskenes navn: Emine, Abel, Celia, Otilia og Mateus - kjempe fint.

Syns også Lilly, Sienna og Ludvig er veldig fine navn. Samson og Molly er ok, litt stilig. Liker ikke Lilja, Viljar og Lyder.

Som sagt, ville valgt Otilia og Mateus.

Annonse

Jeg syntes at Otilia oh Ludvig passet best, men jeg ville skrevet det Ludvik, syns det er en egen sjarm over akkurat det :) Litt rar kanskje..

Emine, Abel, Celia, Otilia & Ludvik passet perfekt! :)

Ulike forbokstaver på alle å gitt :)

Først må jeg bare si for noen nydelige navn dere har valgt til barna deres!!!!!!!! Emine, Abel og Celia er bare fantastiske sammen, de er spesielle uten å være sære samt at det er "lette" og enkle navn.

Til tvillingene liker jeg av jentenavnene

Lilly.... nydelig

Molly... kjempestilig og sjeldent

Lilja.... vakkert

Selv om min kjære farmor het Molly og det er en av mine favoritter synes jeg Lilja passer best med søsknene sine navn...

Emine, Abel, Celia og Lilja....

Sliter litt med guttenavnene da de ikke er helt i min gate.... Viljar har jeg vent meg til da jeg "kjenner" en skjønn gutt som heter Viljar... men Lilja og Viljar blir kanskje litt likt ???

Tillater meg å foreslå Peder.... synes det er et herlig guttenavn og litt i samme gate som Abel....

Emine, Abel, Celia, Lilja og Peder... :-)))

Herlige navn du har på barna dine, HI :)

Av jentenavnene du har tenkt på liker jeg Lilly og Lilja. Otilia er også fint, men noe tungt.

Av guttenavnene er det ingen stor begeistring fra min side, men synes Mateus er søtt. Og Viljar.

Tusen takk for forslag og ikke minst for hyggelige ord om storesøsknenes navn :-) Vi er ennå usikre på tvillingene, men pappaen vil ha Peder, som en foreslo, og det falt virkelig i smak :-)

Jentenavnet er vi usikre på.. Men heller vel mest mot Lilly og Otilia.

Vi vil heller ikke ha navn på samme bokstav, så blir nok ikke Lyder og Lilly etc.

HI:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...