Shinyogsmåen Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Her er der litt forskjellig hver dag, men tenkte kanskje det ville bli lettere å legge han om jeg klarer å ha faste tider hver dag. Hvor mange lurer har babyen din og til hvilke tider?
Axus' girlfriend Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 her er det 3-4 dupper med ca 2t mellomrom. har ikke faste tidspunkter nei, går heller etter hvor lenge det har vært siden sist - så alt er egentlig avhengig av når hun våkner:) ellers tar vi det litt etter behov:)
Linnea&Julie Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 jepp Linnea sover alltid fra kl 13-16...og sover 1/2 time på formiddagen i 11 tiden Det har hun gjort fra hun var 5 mnd. ca.
sebastian + en til Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Hei Gutten våres blir lagt kl.19.00 hver kveld nesten uten unntak.Dette styrer han selv,for da er han som regel trøtt og sovner momentant av seg selv. Han har en lur på ca 30-45 min om morningen når han har vært våken i 1 time, så en på formiddagen.Den luren kan variere både når han sovner og hvor lenge han sover. Må si det er veldig deilig og ha rolige kvelder når han har lagt seg, da er den tiden min:) Han er forresten en uke fra 6 mnd
lille sprelle Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 har ikke det, men lurer på å prøve å begynne (5 mnd). Sover som regel lite på dagen (men hele natten). Blir til slutt overtrøtt.
kitty08 Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 nei ... skulle gjerne hatt det. Hun sover tre lurer hver dag, men det varierer hver dag hvor lenge de er, så umulig å få noe rytme. Og vi er nok for mye på farten hit og dit som ødelegger eventuelle faste sovetidspunkt og steder ... Men natt er (nesten alltid) kl 19.
09.09.2011 Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Dette har jeg også lurt på! Her varierer det fra 1 (+ en veldig kort minelur) til 4 lurer, og på forskjellige tider. Sovner fint om kvelden likevel, legges alltid klokka sju. Men har tenkt at det kanskje er lettere å sove på dagtid om man har faste tider? Er litt mye sutring på dagen...
Colargoll77 Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Etter at vi la om døgnet¨på den fem mnd gamle jenta vår fra å legge seg rundt midnatt til å begynne legging i åttetid, har hun etablert faste sovetider på dagen. Det går ikke helt etter klokka, men etter når vi står opp og hvor lenge hun har vært våken. Hun blir trøtt etter å vært oppe i et par timer på formiddagen. Da legger jeg henne ut i vogna og triller en liten tur. Hun sover fort et par timer da. Når hun har vært våken i to-tre timer igjen er det samme prosedyre. Selv om hun har blitt veldig flink og elsker å legge seg i vogna er det ikke like populært å legge seg for kvelden. Hun er dødstrøtt; gnir seg i øynene, gnir seg inntil meg, suger iherdig på smokken og gjesper, -men, nekter å sovne når jeg legger henne ned i senga. vi synger, bysser og stryker alt fra en halv time til to timer før hun slokner. Har dere noen tips? (Ikke Ferber!!!) Jeg prøvde å legge henne i vogna og gå en tur og deretter flytte henne over i senga . Det funka første dagen, men igår våkna hun etter 20 minutter og var dypt fornærma...hehe Hvor lenge er ungene deres våkne mellom de våkner fra den siste dagluren og leggetid for kvelden? Og, hva er best av å gi grøt eller amme først?
anne* Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 I sommer begynte vesla å sove faste tider av seg selv. Eller, det startet vel med at jeg begynte å gå tur hver dag sånn litt før 12. Hun sover ca 08 - 09, så er det ny lur mellom ca 12-13 (av og til 11.30-13), så er det ny lur ca 15.30-16.30. Hun får ikke lov å sove etter 17, for da kan vi bare glemme legginga for kvelden... vi tar nattstellet ca 18.30 - 19 og så sovner hun oftest sånn litt før 20, noen ganger halv åtte.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 Signerer på den siste her jeg! Akkurat slik har vi det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå